Piggare idag

Det blev lättare sagt än gjort igår med läggningen, med Danilo & Jonathan var det inga problem med att få sova, inte heller Olivia men Nicole & Vanessa var nog övertrötta för dom kom ut från rummen stup i kvarten med den ena ursäkten efter den andra. Jag hade tagit fram en grillchips påse och coca-cola till rummet som jag ville mumsa på i lugn och ro och sen hörde jag dom smyga ut från sina rum och jag fick gå och lägga dem om och om igen. "Mamma, vad har du ätit?"  frågade Nicole misstänksamt när jag gav henne en puss. "Öhm, jag? Ehh... lök!" "Du äter chips!"
Busted...
 
Nu är det iaf söndag och jag känner mig utvilad. Kind of... Känner man sig nånsin totalt utvilad som småbarnsförälder?
 
Strax ska jag knalla iväg till Mummu & Puua (som inte är hemma) för att hämta pirran och sen vidare till syrran där jag ska hämta en byrå som jag tänkte ha i Nicoles rum. Ni får se vad jag har för lösning där... ;)
Tydligen ska twinsen följa med och nu sprang dom iväg för att hämta sitt kniv och gaffel...
Att dom alltid måste ta med sig sina bestick, man vet ju aldrig när man blir bjuden på något att äta! Smiley
 
Kolla på denna vackra blomma jag fick från mitt stora hjärta, och ett underbart kort till. Kärlek.
 
Nu har den hittat en bättre plats i hemmet. :)
 
Nu måste jag sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha, tänk att man aldrig kan få svulla gott ifred, min äldsta dotter lärde sig att när jag öppnade skafferidörren om kvällen precis när hon lagt sig så visste hon att jag skulle äta gottis. Då ropade hon alltid: mamma, vad ska du äta?

Svar: Hahaha XD
Me & My Baby Dolls

2013-08-25 @ 12:29:08
Postat av: Helena H

Åh vilken fin orkidé du fått! :)

2013-08-26 @ 00:27:05
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback