Onsdag

God morgon vänner!
Här sitter jag igen och dricker mitt morgonkaffe och ugglar. 4 av 5 är lämnade på dagis och lilla Snuttisen ligger och sover. Jag funderar på att beställa barnens vinterkläder redan nu- ja, jag veeeet att det "bara" är augusti, men jag vill vara ute i god tid. Snart som det så står vi där och det är hur kallt som helst, ni vet ju att tiden går jättefort nuförtiden, haha..
Och det är bättre att ta lite i taget, vinterkläder och skor till 5 barn är inte billigt!
 
Planerar lite med min blogg-vän Natali om att ses snart, vilket vi har pratat om länge. Vi har känt varandra sedan jag blev gravid med Olivia och hon med lille Axel. Så kul att vi följt varandras graviditeter och sen hela baby-tiden.
Dom är ju jämngamla och jag tror att vi har en massa att prata om! Smiley Hon bor på Östermalm med sin man och 4 barn, så söta allihopa.
 
Axel & Natali
 
Kolla gärna in hennes blogg:
 
www.finest.se/natali
 
Gaah, nu ska jag fylla på kaffe och sen ta itu med Nicoles rum. Den där byrån som jag hämtade från syrran står mitt i rummet i väntan på att det blir ordning och reda, men jag vågar inte borra själv ju och både Andres & Puua tycker att idén som jag hade med den är riktigt dålig, men det struntar jag i, för jag tror att det blir så bra så. Vad jag hade för planer med byrån får ni se så fort jag styrt ihop det...
 
Ungarna tyckte ju att det var kul att hämta upp byrån med pirran...
 
Den var tung!
 
Och här står den än idag... inte likt mig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad mysigt med en träff! Jag har också följt hennes blogg sen förra sommaren:) <3

2013-08-28 @ 12:35:22
URL: http://4livliga.blogspot.se
Postat av: Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

<3

2013-08-28 @ 18:46:14
URL: http://www.finest.se/natali
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback