Helsinki!

Helsinki! (<---ersättningsord istället för det andra svärordet som börjar på hel...)

Men Helsinki också!
Jag har nyss skrivit ett lååångt inlägg om våran helg, hur den bara har svichat förbi överfört en massa bilder. Datorn fastnade hela tiden och därför tog det en lång tid att skriva klart inlägget, sen när jag nästan blivit klar så tror ni inte att fatorn slocknar!!!?!?
Per---honen!!!! (<--- också ett ersättningsord istället för det berömda finska svärordet perkele. Wops...)

Men så var inlägget borta, allt jag suttit och fixat med är borta! Känns ju lagom kul... Jag öppnar satorn igen först ikväll igen, så jag tänkte bara berätta det för er...

Jag hann iaf fixa till min header, och den borde vara synlig för er nu? Tydligen var den synlig för endast mig i några dagar. Smart va... :-)

Nu väntar vi på att Olivia ska vakna, sen drar vi ut igen. Har redan hunnit med att bada på lill-Rudan och ätit lunch på Pizza Hut idag.

Love days like this ❤(förutom strulet med datorn då...)

Ha en fin dag allihopa ❤


Kommentarer
Postat av: mummu

Älskar dig Satu, så mycket, det vet du. ♡♡

Svar: Rakastan <3
Me & My Baby Dolls

2013-08-05 @ 21:08:40
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback