Det rullar på

Tjohej!
Nu är bollen i rullning! Dopkorten är beställda, jag beställde från vistaprint.se där jag fick bra erbjudanden.
Tack till min fina vän Kicki för hjälpen med lokalen, du är toppen! Smiley
Nu får vi se när korten dyker upp så att vi kan dela ut dem... Beställde också små doppresenter till Gudföräldrarna, bara något litet, det blev en mugg med en bild på Olivia och en liten text till.
 
Vi hade en släng av feber besök iförrgår. Danilo var först ut som blev varm och hängig, när vi kom hem så tempade jag, så det var bara att ge alvedon och så somnade han. Senare gick vi ut, Danilo stannade hemma med pappan sin och åt glass. När vi kom hem så var Jonathan febrig. Nukke & Bessa la sig tidigt samma kväll och efter att dom sovit en stund vaknade Nicole- med feber. Så hon kröp upp till vår säng efter att hon fått alvedon. Smiley
Igår mådde alla bra, vad handlade det där om??
 
Kollade igenom min "blogg-mapp" här på datorn och jag tänkte bjuda er på fler bilder. Vad sägs om det?
Dessa bilder är från när barnens kusin Sebastian fyllde 8 år.
 
Olivia med kusinen Emma
 
Vid kalasbordet! (fler bilder la jag in via mobilen vid kalastillfället)
 
Knasbollen Danilo fick en hjälm från Sebastian som han promt skulle ha på sig. Inomhus. Smiley
 
Och här kommer bilder från min svägerska Annas födelsedag:
 
Olivia med sin Mummu Smiley
 
Coola Bessa vid kalasbordet Smiley
 
Hon är så cool den där lilla tjejen! Hon har verkligen sin egen stil, det har hon haft sen day one, verkligen riktigt bestämd på vad hon ska ha på sig och vad som verkligen inte går för sig (prova med att sätta på henne mjukisbyxor så bryter helvetet löst). Denna dag hade hon hitta sig ett par snygga solglasögon som hon bara skulle ha på sig.
Hon kan inte ha sett nånting alls. Hon har ju glasögon annars. Med stor styrka på, och nu skulle hon ju ta av sig dom och sätta på sig mörka solglasögon. Everything to look good. Smiley
 
Anna
 
Moster pussar på Snuttisen Smiley
 
Eftersom datron varit som den vart så är det bäst att jag bränner alla bilder till skivor...? Därför måste jag tömma blogg-mappen och lägga de bilderna på sina "egna" mappar.
 
Förresten, barnen har fått en sommaruppgift från dagis som handlar om deras relation till Handen, så man ska fotografera sitt barn i ett sammanhang i en plats i Handen där barnet visar intresse och nyfikenhet.
Hmm... Vad ska vi ta för platser...?

Kommentarer
Postat av: Mamma till Eddie & Wilton

På min sons dagis skulle dom plocka något i naturen som sommarminne så vi har plockat lite sten och snäckor från olika stränder

2013-08-13 @ 10:45:06
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Beata

Hej !
Fotografera dem i någon lekpark eller om det finns någon 4-H gård där de tittar på djur.
Lycka till!

2013-08-13 @ 22:53:43
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback