Ankdammen och körsbärsplock

Häromdagen gick jag till ankdammen med barnen. Hämtade med oss Mummu också, och där passade jag på att fota Danilo inför sommaruppgiften till dagis.
(Dom skulle välja nån plats i Handen som barnen visar intresse för)
 
Dano var mer sugen på att äta brödet själv än att mata ankorna.
 
Dags att köpa skor till Olivia nu så hennes trumpor/fötter inte blir så smutsiga, hahaha
 
Me and the kids ;)
 
Det är väldigt fint vid Slätmossens naturpark, har ni varit där?
 
Därifrån gick vi förbi Mummu & Puua där Puua styrde upp med att plocka körsbär som ungarna älskar. Dem väntade under stegn på Puua som klättrade högt. Tänk er, en 60 plussare uppe i trädtoppen och vajar i grenarna, krutgubbe!
 
Måste bara ha med Bessas pose, den är ju bara så grym, hahah
 
Mummu med goa SnuttisenSmiley
 
Här är mitt lilla järngäng, vad jag älskar er!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vackra barn har du. Mormor är snygg hon med. Tack för en trevlig blogg som ger mig mycket glädje.Keep up the good work.

Svar: Tack så mycket! <3
Me & My Baby Dolls

2013-08-21 @ 17:04:07
Postat av: Helena H

Men hur har du fått på Vanessa joggingbrallor!? :) Reagerade direkt jag såg bilden. Inte ofta man ser henne i det ju. :)
Kram från Järvsö (Söderhamn)

2013-08-23 @ 17:24:44
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback