♥ Våra tre 3-åringar ♥

Så nu har vi tre 3-åringar här hemma. TRE 3 åringar!
Men trillingar är dom inte, storasyster Vanessa är 9 månader äldre än tvillingarna Danilo & Jonathan, så därför har vi tre 3-åringar här hemma i sisådär 3 månader framåt.
 
Jag försökte ta ett kort på våra tre-åringar igår, gick väl sådär... jag fick spexa och ha mig så att dom skulle sitta stilla och le lite grann.
 
Igår fick allihopa vara lediga från dagis för att det faktiskt var Danilo & Jonathans födelsedag. På morgonen fick grabbarna öppna paket från oss och sen har dom bara lekt med alla saker som dom fått. 
Senare kom Mummu & Puua på fika och vi åt tårta och sjöng för dom igen. Emma kom också och lekte med alla barnen. En mysig födelsedag!
 
Morgonmys- Nicole & Olivia
 
Baddags!

Lek i tältet

Jonathan (aka. Superman) kör med fjärrstyrda bilen 
 
Olivia 
 
Nicole leker i brorsans rum
 
Måste gå nu, Jonathan är ju hemma från dagis idag eftersom han hade feber igår, så han leker och har sig och pratar som en papegoja hela tiden. Han har kommit på en jätte irriterande grej som han kör med hela tiden... Han säger "Va?" heeeeela hela tiden- även fast han hör hur bra som helst, det kommer bara som en vana.
"Mamma vad gör du?" "Jag viker tvätt" "Va?" Viker tvätt. Va? Jag viker tvätt. Va? Jonathan jag viker tvätt! Va? 
Så kan vi alltså hålla på hur länge som helst tills jag kommer på att jag har upprepat samma sak hundraelva gånger.
 
Danilo & Jonathan (ansiktet fullt med kräm)
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

ha ha ha, hemma hos oss är det i stället: varför? varför? varför? varför? varför? DÄRFÖR!!!!!!!!!! ;)

2013-04-09 @ 12:09:03
URL: http://honeybuns.blogg.se
Postat av: Veronica

Tack så mycket :) Jag brukar kika in på dina härliga barn, jag hittade din blogg på familjeliv :)

2013-04-09 @ 14:05:49
URL: http://4livliga.blogspot.se
Postat av: viktoria

Grattis till grabbarna :):)
vart kommer ljuslycktorna du har en på bänken och den på golvet ifrån? dom är fina.

2013-04-09 @ 14:32:37
Postat av: Emelie

Hur ser man skillnad på Danilo och Jonathan? Om dom inte har olika kläder förstås!

2013-04-09 @ 15:24:18
Postat av: Sandras

Det är bara bra med oss hur är det med er? Vad häftigt att alla tre är tre år. Hoppas ni haft en fin dag.

2013-04-09 @ 15:59:22
URL: http://www.sandrah.vimedbarn.se
Postat av: Tanna

Sv. jag började rida som 6åring och slutade när jag var 24. Så ett långt break,och funderar på att börja igen. Vi har ju haft egna hästar och jobbat med hästar också...
Kram

2013-04-09 @ 17:37:15
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Helena H

Åh, det där med att de säger "va" efter allt man sagt är ju superdrygt! Tror Linnea nyss har slutat med det... Haha. :)
Härliga bilder på treåringarna era. :)
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

Svar: Åh nej Helena, varar den fasen SÅ länge? Shit jag är redan trött på det! haha :) Ha det bra, kram
Me & My Baby Dolls

2013-04-09 @ 21:47:31
Postat av: sölvi

Hej....Vilka underbara kort på härliga barn! :)
Jag blev glad av att titta på korten på dom....Låter tufft med tvillingar, pluss en till på tre år..
Men, underbart.
Ha det så bra./Sölvi

2013-04-09 @ 22:25:26
URL: http://kristenbloggen.blogg.se/inde.html
Postat av: Emma

Söta! :)

2013-04-09 @ 22:34:43
URL: http://emmafranssson.blogg.se
Postat av: Hilda Mattisson

Åhh så söta!

2013-04-09 @ 22:37:00
URL: http://wimsis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hos oss började det med "Vad sa du"
Hjälpte inte att upprepa då hon Ove gluten menade "vad betyder det" pröva om du orkar nästa gpng att svara förklarande om det du just sagt typ " jag viker kläderna som är tvättade så de kan ligga fint i byrån och slipper vara skrynkliga"

Svar: Tack för tipset, men han frågade ändå "Vaaa?" Haha... Får väl stå ut ett tag och hoppas att det går över snart ;-)
Me & My Baby Dolls

2013-04-11 @ 04:16:59
Postat av: Mona-Lisa i Finland

Du har så ljuvligt söta barn! :) Kram till er alla

2013-04-11 @ 08:24:59
URL: http://mammamona-lisa.blogspot.fi/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback