Fullt upp

God morgon!
Ledsen för den dåliga uppdateringen, men det har vart fullt upp och vi har knappt varit hemma. 
Igår var vi på Neas 4-årskalas på Lek Vegas och nu gör vi oss iordning för ännu ett kalas där, Dewin (barnens kusin) fyller 6 år på tisdag men idag ska han ha sitt första kalas på Lek Vegas.
Kruxet är att Andres jobbar idag och jag har inget körkort. Men det löser sig nog, att ha hand om 5 småttingar själv på ett lekställe är en utmaning- men det blir säkert bra det med! 
 
Nu ska jag dricka en kopp kaffe, kanske borde ringa till Puua och fråga om han hänger med till LekVegas?
2 par ögon är väl bättre än 1 i sånna här situationer?
 
ÅÅh jag måste hinna dammsuga också innan vi åker, det är tusen ton sand i hallen, och jag ljuger bara lite. Igårkväll när vi kom hem så tömde barnen sina skor och bildade på det viset en egen liten sandlåda här i hallen. Och så går man på det och får in allt sand överallt istället.
 
Dags att sätta fart! 
 
Bättre inlägg med massor av bilder kommer. Håll ut mina vänner 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback