Förberedelser & utelek.

Phew!
Bakat bullar, gjort 3 olika muffins sorter, 2 tårtor (beställt 2 st också) och så har Andres och tjejerna bakat cupcakes.
Slagit in sista paketen och fixat barnens goodiebags (tack för hjälpen, Nicole).
Nu är vi redo för kalas!
Imorgon är det bara pyntet kvar...

Jag har även hunnit gå ut med Olivia, Danilo & Jonathan mellan varven. Dom har testat sina 3-hjulingar och då kom Puua ut också för att se hur det gick för latmaskarna att cykla. Vissa stunder gick det bra, dom trampar ju på, men det är lite svårt med så mycket grus och stenar i vägen. Så Jonathan ville bara sitta på sin cykel medans Puua puttade på. Danilo kämpade på ändå... Lämnade sen cyklarna och så lekte vi ute en lång stund tills jag var som en isbit. Fy, det var ingen värme direkt... :-(

Shit jag kan verkligen inte fatta att våra prinsar blir TRE år på måndag!!?


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja tiden går snabbt. Min lilla blir 3 i november :-o.
Helt sjukt. Var inte hon bebis precis liksom.
Har varit och gosat bebis idag när min kusindotter blev döpt.
Så mys och visst är jag sugen på en till men ne inte just nu och inte inom närmsta framtiden heller. Vi får se:-). Sambon vill inte ha fler :-(.
Väntar även på en seans som bör komma vilken dag som helst.

Nu väntar sängen i alla fall.

P.s Här nere i skåne har vi haft ca 9 grader men blåsigt och lite sol d.s.

Kramar från Malmö

2013-04-06 @ 23:23:57
URL: http://malmomorsan.se
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen Danilo & Jonathan!!

2013-04-08 @ 06:55:12
URL: http://bjornbarsanna.blogspot.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback