B L O P P I S !!!

Sorry for the delay, men nu är BLOPPISEN här! Tjohoo! .....Eller nåt.
Jag har gått igenom skåp, lådor, hyllor och förråd här nu och tänkte att jag tänker fasiken inte spara på en massa grejer som bara står där. Många grejer har vi ju dubbelt av, så ena sparar jag till Snuttisen, men andra grejer som skor och sånt... bättre att dom kommer till användning nu.
 
Priserna är låga och bra, för som sagt- jag vill bara bli av med dom. Ni kanske hittar något ni gillar och är intresserade av, i såna fall är det bara att höra av sig till mig- antingen här på kommentarerna eller via mail: [email protected]
 
Here we go!
 
Everest vinterskor i storlek 23.
-80 kr.
Coola vår/höst kängor i storlek 23.
50 kr.
Vinterskor i storlek 25.
-50 kr.
Jätte fräscha, knappt använda höst/vårskor i storlek 24.
-70 kr.
Nike skor- De lila i storlek 23.5 och de rosa i storlek 25.
-100 kr st.
 
Hello Kitty skor i storlek 24 & 25.
-50 kr st.
Söta sandaler i storlekarna 24 & 25.
- 50 kr st.
Didrikson regnjacka i storlek 80.
-50 kr.
Regnställ från Abeko i storlek 90.
-100 kr hela setet.
Overoll av märket Everest i storlek 86.
- 200 kr.
2 st mjuka fleecefiltar.
- 40 kr st.
Fårull till vagnen (passar till de allra flesta vagnar) Kan användas både sommar/vinter. Med bälteshål.
(Vi har dubbla- den kommer jag att använda till Olivia snart.)
-100 kr.
Quadrolift (Emmaljunga) men passar till de allra flesta vagnarna.
Mjuklift, åkpåse och sittdyna- 3 i 1! Helt ny och fräsch- Nypris ca. 2000 kr, NU--->
-1 000 kr
 
Spjälsäng av märket Troll. Det var svårrt att hitta bild på sängen när den var ihopsatt, men här kommer en någorlunda bra bild (den till vänster) :
OBS! Pojken i sängen ingår ej.
- 200 kr
Madrass till spjälsäng
- 150 kr.
Hoppgunga "Baby Seat"
- 100 kr
Nalle Puh "sänghimmel" (har 2 st.)
- 50 kr st.
Böcker- "Varför gråter inte Emma" och "Madeleine"
- 50 kr st.
 
Hittade ni något intressant? 
Hör av er i sånt fall.
Priserna gäller + frakt om ni vill få dem skickade.
Först till kvarn...  
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har du fått nån köpare på fårfällen?? Jag vill ha den annars!! :)

Svar: Jag har mailat dig, det kostar ca. 60 kr att skicka;_)
Me & My Baby Dolls

2013-04-04 @ 11:52:07
Postat av: EmmaS

Jag köper gärna fårullen till vagnen :) mailar i eftermiddag när jag kommer hem :)
/Emma

2013-04-04 @ 13:36:02
Postat av: Mamma till Valentino och Mirella. <3

Är det där äkta fårull? Är det meningen att den ska vara till vagnen och går det att tvätta den? :) Jag är eventuellt intresserad i så fall! :) <3

2013-04-04 @ 20:28:36
URL: http://www.jenniferpalma.vimedbarn.se
Postat av: Therese

Hej! Dom bruna vår/vinterskorna till pojke är jag intresserad av ifall dom är kvar ;)

Svar: Ja, dom finns kvar :) Ska jag skicka dem till dig?
Me & My Baby Dolls

2013-04-05 @ 08:29:36
URL: http://lillekott.bloggspace.se
Postat av: cissi

Har du fårullen kvar???
Nä skoja bara haha. Fasiken att inte Hugo är mindre, jättefina och billiga grejer ju :) Fast han är ju väldigt stor och storfotad haha.
Kul grej det här du har gjort :) Stor kram

2013-04-05 @ 15:34:10
Postat av: Tracy

Hej! Har du kvar regnkläderna? Isåfall är jag intresserad av dem :) // Tracy

Svar: Hej!Ja dem finns kvar. Hur vill du att vi ska göra? Ska jag skicka dem?
Me & My Baby Dolls

2013-04-05 @ 16:45:21
Postat av: Therese

Hej! Va bra att skorna va kvar! Kan du maila mig på [email protected] så löser vi frakt mm där!! Tack för en fin blogg ;)

2013-04-05 @ 17:01:44
URL: http://lillekott.bloggspace.se
Postat av: Tracy

Jag bor i vh, bott på örnensväg innan. Kan kanske möta upp dig nånstans i handen? // Tracy

2013-04-05 @ 18:41:18
Postat av: Mamma till Valentino och Mirella. <3

Svar: Okej, om den finns kvar vill jag köpa den om det går att vänta till senast den 20:e för jag har knappt 100 kr över just nu till annat :/ men annars är jag jätte intresserad och kan komma till Handen då. :)

2013-04-05 @ 22:51:14
URL: http://www.jenniferpalma.vimedbarn.se
Postat av: Carro

Hej. Mailade dig ang. Fårullen. Men ej fått svar. Har du sålt den? Mvh Carolina

Svar: Hej! Jag mailade dig tillbaka? En finns kvar, är du intresserad? Dret kostade 60 kr i frakt om du vill ha den skickat? Kram
Me & My Baby Dolls

2013-04-06 @ 11:25:46
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback