Utvilad men orolig.

God morgon söndag! Hur mår ni?
Helgen börjar gå mot sitt slut, men först ska vi njuta av denna dag.

Jag borde vara riktigt pigg och utvilad, eftersom jag igårkväll somnade ca.19:15!!! Haha, trevlig lördag kväll?
Andres hade vart och spelat poker med gänget och jag tänkte ha en myskväll för mig själv, men istället kände jag mig inte alls bra, så när dom åkte ut från turneringen kom Andres och Puua hit. Jag somnade och 3 av 4 barn var uppe med sin pappa och Puua.

Jag mår bra idag, men tyngs ner av oro.
Det kom lite blod inatt som jag är orolig för, så jag ska ringa in till förlossningen och fråga om dom kan kolla upp det. För säkerhets skull.

Hör av mig under dan igen;-)
Wish us luck!


Kommentarer
Postat av: Anna Köhler

fick veta den 30:e augusti att jag är gravid och fick små blödningar 3 dagar efter,
under dem andra graviditeterna fick jag blödningar från vecka 20 till son nr 1 kom vecka 37+5 allt gick bra :) vart inlagd vecka 28 allt va bra med sonen
sen med andra va det samma visa och han kom vecka 35+5 båda är välskapta

Postat av: Emma

usch, ja då förstår jag att du är orolig. har man kommit så långt i graviditeten så ska man ju åka in o kolla sånt direkt om man får blod, de står iaf på alla sådana gravid sidor.

Hoppas att allt är bra med din lilla prinsessa i magen!!

2012-09-09 @ 09:37:11
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: jessica

Hoppas det ska gå bra. Det behöver inte vara någon fara. När jag väntade mina tvillingar så blödde jag från vecka 12 till vecka 31 och det var moderkakan som fäst för långt ner och sen behövde flytta på sig. Jag vet vilken oro det kan vara =( Det gick bra för mig. Massa styrke kramar//Jessica

2012-09-09 @ 09:44:30
URL: http://frukack.bloggspot.com
Postat av: -Santsu-

Voi eiiii,sydän pomppas kurkkuun! Toivottavasti kaikki hyvin...
Täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä että kaikki hyvin!!

Haleja!!!

2012-09-09 @ 12:31:04
Postat av: Monica

Håller tummarna för att allt är bra!

2012-09-09 @ 14:24:43
Postat av: Josefin

Tänker på dig, hoppas allt går bra!

2012-09-09 @ 14:29:28
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Michelle

Otöckt! Hur gick det på förlossningen?

2012-09-09 @ 16:26:21
URL: http://Mammasnovalie.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback