Uppföljningssamtal och Playdate

I torsdags var det dags för en uppföljningssamtal på dagis för Vanessa. Dom brukar ha det när barnet gått på dagis i ca. 1 månad. Allt går jätte bra för henne, hon tar för sig och är duktig och har kommit in i gruppen riktigt bra. Mitt lilla Hjärta! Jag visste att hon skulle älska dagis, hon är så utåt och nyfiken.
Jag frågade också vem dom leker med, så dom inte bara leker och hänger med varandra. Visst har dom en stor trygghet hos varandra, men nu har dom börjat leka på olika håll.
 
Efter samtalet var det dags för en playdate med Linda och hennes två döttrar.
Vi har pratat om det läänge, men alltid har nån vart sjuk eller nånting kommit i mellan.
Men nu så blev det av!
Tyvärr så började tjejerna leka med Melina först när det var dags att gå hemåt för middag... så är det när man träffas ute, alla gör något på sitt håll. Jag fick gosa lite med lilla Isabella som har blivit en stor tjej. Så söt!
Jag och Linda hann med att prata och umgås, alltid lika trevligt!
 
Vanessa med dockan.
Tänk att dockan har på sig grabbarnas body, och den var t om för stor på dem när dem föddes!!!
 

Isabella och Linda
 

Melina
 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback