Tripp till Förlossningen

Hej! Och tack för eran omtanke!
Vi har vart inne på förlossningen där de tog mitt blodtryck (som såg bra ut) och vi tittade på bebisen med ultraljud.
Hon mår bra och växer och utvecklas fint <3
P.S Det var fortfarande en flicka ;-)

Han tittade också på livmodertappen med v.ultraljud och den var lång och såg fin ut. Jag var bara orolig om tappen hade börjat öppnas, för det har känts konstigt och han kollade inte upp det? Men jag antar att han vet bäst?
Det var en doktor (Dr.Sverker Ek) som vi gick på täta kontroller hos med Danilo & Jonathan, och han är jätte duktig, så jag får väl lita på honom.

Hursom- jag skulle bara berätta att allt såg bra ut. Skriver mer sen, nu kollar vi på film :-)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Sofia - mamma till Gunnar & Kerstin

Åh vad skönt att allt var bra! :-)

2012-09-09 @ 17:48:07
URL: http://Sofiajblogg.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Va skönt att allt såg bra ut.
Hoppas allt är bra med er. Kram

2012-09-09 @ 19:13:16
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Hanna

Skönt att allt såg bra ut!!

2012-09-09 @ 19:55:26
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se
Postat av: Monica

Skönt att höra!

2012-09-09 @ 20:51:58
Postat av: Isaks mamma

Vad bra att allt var lugnt, skönt att höra!

2012-09-09 @ 22:03:42
Postat av: -Santsu-

Jeees,ihana että kaikki hyvin!!
Haleja!

2012-09-09 @ 23:16:11
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback