"Strech mark Controll"

Hej alla fredagsmys firare (och alla ni andra!) Mummu och Puua gick precis hem, dom har vart här för lite pizza och myskväll medans vi tittat på Fångarna på Fortet som speciellt tjejerna älskar.

Jag ligger och tar ett varmt bad, den här envisa förkylningen ger inte med sig, men idag har mina smaklökar kommit tillbaka=Wohoo!!! Guuu så gott det smakade med coca-cola! Skönt att faktiskt känna smaken av det man äter också... Och det kom i rättans tid, för imorn ska vi på Joel (Jopo) och Jessicas sons dop, och Jessie är grymt duktig på att baka! :-P
Hihi...

Ikväll ska jag börja smörja in min mage med en jätte skön creme som sägs motverka bristningar.
Jag har använt den vid alla mina tidigare graviditeter, och än så länge (*peppar,peppar ta i trä*) har jag inte fått en enda bristning. Vet inte om jag kan tacka krämen för det, eller generna? Kanske båda, men vill helst inte chansa. Hur som helst så är den jätte skön att smörja in sig med, nu när magen börjar växa ordentligt och det börjar strama åt.

Har ni testat någon "anti-strechmark" kräm? Hur har det gått?
Eller brukar ni smörja in magen alls?


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag har aldrig smort magen med nått och har bara någon cm ljus bristning sen Novalie :P kanske också bara tur..

2012-09-08 @ 18:35:25
URL: http://mammasnovalie.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag har aldrig testat nån speciell creme, hade vanlig lotion på magen och resten av kroppen. Jag har också sluppit bristningar :)

Jag ska få svar nästa vecka om den senaste intervjun. Nervööst!

2012-09-08 @ 21:36:30
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback