Sängar

Jag som hade målat f*n på väggarna innan det här.
Vi har fasat för den tiden då det är dags för Danilo & Jonathan att byta till "stora pojkars" sängar. Så när jag tog bort sidan av spjälsängen i Jonathans rum var vi beredda på det värsta. Men inget hände!
Sen dag 1 har han sovit fint där! Han har inte rymt så att man får lägga tillbaka honom 411 gånger och han har inte heller ramlat. Många av er har tipsat oss om skydd till sängen, men det har inte behövts.
 
Så när jag sa till Andres att jag tänkte ta bort sidan på Danilos säng också så sa han "Ja, om du vill ha mer att göra så..."
Men ingenting!
Vi var beredda på det värsta och hade redan målat f*n på väggarna att det här kommer att bli en jätte tuff tid, att dom kommer att smita och rymma hela tiden- men icke.
Vad har man lärt sig? - Att inte alltid tänka på det värsta tänkbara. Dom kan faktiskt överraska.
 
Nu har jag suttit och tittat efter riktiga sängar till pojkarna på nätet, och hittade den här som jag älskar!
 
Visst var den fin?
Den har ett förvaringsutrymme där fram som man också kan använda som sittplats.
Nackdelen är bara att det är en juniorsäng, men det kanske inte gör nått? Den kan dom väl ha länge ändå?
 
Va tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: mummu

Hih... av dem sängarna tror jag inte, att dem skulle rymma,bara hitta ett hål iden att dem kan ha sina nycklar i. :-)))

2012-09-17 @ 19:37:10
Postat av: Kicki

Love it!!

2012-09-17 @ 20:09:43
Postat av: Emma

superfin men den sängen är ju dyr, dem kostade väl 2-3000??

Pojkarna lär älska de:)

ja vi får se hur de blir med namnen här, ett namn måste ju pyret få, kan ju inte kalla henne/honom för pyret rästen av livet:)

2012-09-17 @ 20:46:36
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Helena H

Passar ju perfekt med såna sängar åt pojkarna. Hur coola som helst ju. :)
Och de kan nog iaf sova i dom tills de börjar skolan skulle jag tro. Beror ju lite på hur stora sängarna är.

2012-09-18 @ 02:26:05
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

vi kollade oxå på såna sängar när vi gjorde om i vincents rum dock så är dom väldigt dyra å sen kände vi att han kommer tycka den är rolig några år max sen måste man köpa ytterligare en ny säng så vi va "snåla" kalla de va ni vill och köpte en blå som va mer neutral som han kan ha längre =)

2012-09-19 @ 13:03:30
URL: http://melissasprinsar.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback