Lördag 15:e september

Halloj lördag!
Trots att Andres vägrade ha nån slags fika för när han fyllde år så fixade vi lite ändå. Det måste man. När nån fyller år så ska man ha klänning och kalas, så säger tjejerna. Jag gjorde 2 st tårtor igår med bullar och kakor och dricka, och så kom Mummu, Puua, Karo med barnen, samt Stefu med hela familjen på fika. Andres gillar inte alls uppmärksamheten som kommer när man fyller år, så han förbjöd mig att skicka iväg några SMS med inbjudningar...  Fast jag ville.
Men när familjen frågade om dom får komma på fika, så sa jag visst!Hehe...
När Nicole och Vanessa fick höra att det skulle bli lite kalas så sprang dom snabbt in på sina rum och valde klänningar att ha på sig. Det var jätte mysigt och trevligt, tack snälla att ni kom! (bilder kommer senare)
 
Strax kommer Andres föräldrar, Diego & Shabnam och Robin också. Jag har tagit fram fika och ska strax koka kaffe.
Andres har lagat sin berömda komage soppa igen. Har ni testat det? Låter inte så jätte gott och ser väl inte så mumsigt ut heller, men det är helt OK. Om ni vill kan ja ta en bild på det också?
 
Denna lördag har vart mysig och lugn. Vi har varit i Handen, Andres tippade, sen hyrde vi filmer och köpte lördags godis och åt på Donken. Alla har varit på bra humör (*knack,knack-ta-i trä*) så det känns fint, måste jag säga.
 
Nu har Danilo precis vaknat och sitter här i mitt knä och håller mig lite sällskap. Nicole och Vanessa ska börja rita och jag har tagit fram 2 par Nike-skor som Robin ska få.

Lite melonmys i badet :)
 


Nu sk jag fixa lite till. GRATTIS än en gång på din födelsedag Hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Niikki

Det var lustigt, det får jag kolla upp sen varför det dyker upp. Belle föddes på bf dagen, helt otroligt! Jag hade aldrig trott att hon skulle stanna så länge, mina förvärkar och sammandragningar började i v 19 och blev värre och värre. Jag blev inlagd i v 24 och efter det åkte jag in och ut på förlossningen. Barnmorskan trodde jag skulle föda i v 34-35.
Okej då förstår jag hur du menar :) Ja jag förstår det, men å andra sidan kan det vara bra för dig och bebisen att ha dom andra på förskolan så du kan ta det lugnt. Du kanske kan ha dom 15 timmar i veckan tis,ons, tor det känns ju inte så mkt?!
Jo vi mår bara bra, massa spännande på gång nu :)

2012-09-15 @ 21:07:51
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

mysigt med bubbelbad å melon mys =)

Marcus är likadan som Andres inge uppmärksamhet på födelsedagen vill han ha från släkt å vänner så man får aldrig planera något skoj när han fyller år :P

2012-09-16 @ 09:52:28
URL: http://melissasprinsar.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback