Kväller

Söndag kväll och vi har precis tittat på en film. Eller- Andres somnade efter halva filmen (så dålig var den faktiskt).
Jag ska förflytta mig till sovrummet, först måste jag gå en runda till alla barnens rum och sen ska jag också släcka alla ljus. Imorgon kickar en ny vecka igång, det är dagis för tjejernas del.
 
Har tagit fram morgondagens kläder till barnen, rensat öronen, tvättat håret, klippt och målat naglarna, they are fit for fight. Haha.. Älskar denna tystnad som kommer när alla sover.
Mina små hjärtan... lite saknar jag dom allt.
Allt som hörs just nu här hemma hos familjen Gonzalez är klockan som tickar i köket.
Imorgon är det full rulle igen, så jag passar på att njuta medans det varar.
 
Tanken var att jag skulle lägga in bilderna från allt kalasande medans Danilo & Jonathan sov middag idag, men jag somnade som en stock jag också, så det blev inte av. Och sen har vi vart i lekparken, lagat middag, badat och nattat barn, jaa, tiden rusar iväg- så bilderna kommer imorgon istället.
 
Nu ska jag stänga av här och gå till sängen.
God Natt på er alla.
XOXO//Satu

Kommentarer
Postat av: Emma

de går INTE bra med namnen, Denna gången har vi inte kommit fram till ngt ordentligt, jag velar fortfarande på flicknamnet även om vi har sagt isabell så tänker ja ibland isabell eller isabella, sara,alexandra,molly eller Ronja? ja så vi kommer stå där på BB o vara namnlösa helt enkelt, men jag får hoppas att namnet HOPPAr upp när vi får se den lilla prinsen/prinsessan för första gången framför våra ögon!

Hur går de för er? Kommit fram till ngt?

2012-09-17 @ 11:06:18
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback