"Förlåt"

Halloj!
Hur mår ni? Har ni haft en bra helg?
 
Själv känner jag mig på bättringsväg- äntligen! Denna envisa förkylning har dragit musten ur mig i över 2 (!) veckor, men idag är första dagen jag känner mig bättre. Nu kan jag äntligen ta tag i alla play-dates som vi haft inplanerade med olika kompisar under dessa veckor.
 
Jahop, ja- Nicole och Vanessa är återigen på dagis.
Ni vet den där nya barnskötaren som jagskrev om förut, Leena? Hon blev inte kortvarig, hon var bara där en dag och sen ringde hon och sa att hon hade tänkt sig mer av läraryrket. Jahop. Kul att hon inte tänkte på det tidigare.
Men idag fick dom 2 nya fröknar iaf. Vi får se hur det går med dem och hur dom är.
 
När vi hade lämnat flickorna på dagis gick jag och grabbarna ut på en promenad i skogen.
Älskar att gå i skogen, och vädret idag var jätte fint. Hösten är vacker tycker jag, löven ändrar färg, faller.. solen sken idag så vi passade på. Vi stannade också vid en lekpark så grabbarna Bus fick gunga och åka kana innan vi gick hem.
Vad dom babblar dom två papegojorna- Helt underbart! Långa meningar, så söta.
 
När vi skulle promenera hemåt så slängde sig Danilo på gräset eftersom Jonathan tog mina hemnycklar först.
Jag fortsatte att gå och efter ett tag började han knalla efter. Han sprang till mig och tog tag i min hand och sa något som smälte mitt hjärta: "Förlåt mamma." Awwww!  Mussu!
 
Efter lunch la jag grabbarna och tog en snabbdusch innan jag satte mig här. Och längre än så har jag inte kommit.
Jag ska nog lägga mig ner och vila på soffan en stund innan småtrollen vaknar.
 
Ha en fin måndag!
 



Kommentarer
Postat av: karin mamma till 3

De var ett tag sedan man var inne, o min blogg har krånglat, eller jag försvunnit. Men nu har jag hittat din blogg igen. :) Så ni ska ha en liten 5:a grattis. Vill åxå har fem barn, så vi jobbar på en 4:a nu. Hoppas du mår bättre nu och barnen o gubben med. Kram

2012-09-10 @ 18:57:11
Postat av: Helena Göransson

Vilka fina barn du har. Hoppas du kan njuta lite av din graviditet. Ta hand om dig!
Kram

2012-09-10 @ 20:23:09
URL: http://blogg.mama.nu/helena76/
Postat av: Helena H

Men vilken smart tjej som började jobba på dagis utan att veta hur det kunde vara...suck. Men finns ju konstigt folk överallt, man borde ju inte bli förvånad egentligen.

Skönt att ni var pigga så ni kunde gå ut i finvädret idag. :) Är härligt att gå i skogen. (så länge man slipper björn, varg o vildsvin föstås)
Gulligt sagt av Danilo då. :) Kul när de börjar prata ordentligt.
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2012-09-10 @ 23:11:40
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback