Just me and my Boys

Om en vecka, nästa tisdag börjar inskolningen för Danilo & Jonathan på förskolan.
Fortfarande blandade känslor. Är dom redo för det här?
Hur som helst så försöker jag göra roliga saker med dom nu när vi fortfarande har tid själva tillsammans. Försöker ta vara på den här tiden. Idag har vi bara tagit det lungt och pysslat här hemma. Vi har suttit och ritat, sen har vi suttit i Danilos rum och lekt en lång stund innan det var dags för lunch och vila.
När dom vaknade kurade vi ihop oss tätt på soffan och tittade på deras favvo film- Pippi.
 
Snart är det dags att hämta hem Nicole & Vanessa. Sen får vi se vad vi hittar på?
Kanske just ingenting eftesom dom brukar vara så trötta efter dagis.
 

Kommentarer
Postat av: Anna Köhler

Satu vännen förstår att du har blandade känslor för detta med pojkarna, kommer gå kanon
du ska ha stort beröm som har vart hemma med dina barn så länge :)

Postat av: Helena H

Låter som ni haft en lugn o skön dag, du o pojkarna. Mysigt att bara vara tillsammans, behöver ju inte vara mer än så för en lyckad dag. :)

2012-09-25 @ 17:31:03
Postat av: Emma

Hihih nejdå de är ganska liten sannolikhet att jag är och föder. Har typ inga förvärkar eller sammandragningar, så han/hon vad de nu blir lär stanna på övertid. på LÖRDAG är de Bf, så imorgon har den 3 dagar på sig om den ska komma enligt vad ultraljudet trodde på.

Vad trodde du att jag har i magen?
kram

2012-09-25 @ 19:44:59
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Emma

Jag tror ABSOLUT att dom är redo för dagis! Benjamin var ju bara 13 månader när jag skolade in honom! Han har älskat det från första stund:)

2012-09-25 @ 19:46:35
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback