Järn...

Daah. Det slog mig precis att jag är nog inte så smart...

Jag har undrat varför jag känner mig så trött och yr om dagarna, trots att jag dricker blutsaft som ska ge mig extra järn och därmed energi.
Jag dricker det på morgonen före frukost, och frukosten kräks jag ju upp max 20 min efter, så då borde jag inte ha järnet i mig heller? Eller?

Så nu tar jag det på kvällen istället, så sover jag över "eventuell" illamående istället. Känner mig lite smartare nu, haha, vilken Einstein.

(...Bara en påminnelse till mig själv)

Nästa vecka ska jag besöka MVC, och då tar som mitt järnvärde, jag hoppas att det ser bra ut, för min mage klarar inte av dom i tablettform!😁


Kommentarer
Postat av: Hjördis Pedersen

Hej, tråkigt att du fortfarande har järnbrist, när min syster väntade barn hade hon det med och tålde inte järntabletterna, hon provade tomater och doppade den i socker istället för salt och det hjälpte hennes järnbrist, du kan prova det och du kan äta fullkornsbröd istället för vitt bröd och ta leverpastej på, man måste testa sig fram. Ha en trevlig helg.och var rädd om er. kram

2012-09-22 @ 08:35:16
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback