Inte utan min Pippi!

Danilo har en ny kärlek- Nicoles gamla Pippi-docka som han är helt tokig i. Han sover jämt med den och håller den hårt och tätt intill sig. Gullunge!
Fortfarande älskar både Danilo och Jonathan Pippi filmerna, och vill helst att dom ska vara på hela tiden.
Direkt när dom vaknar på morgonen så knallar dom till vardagsrummet för att öppna TV:n och DVD:n och försöker stoppa in Pippi skivor däri...
 
 
Förresten, vilken jävla natt jag har haft!
Vanessa kom in till mig på natten och påminde mig om att jag inte sagt till henne att jag älskar henne, som jag alltid gör när jag lägger henne. Men nu slocknade hon ju alltså på soffan så jag bar ju in henne till sängen då hon sov. Det var bara att gå upp till henne och pussa och säga att jag älskar henne, och då spyr hon! Tack..
Byta sängkläder och fixa rent så hon kan sova. Senare kommer Nicole och ska lägga sig hos mig, och då säger hon att hon måste spy.
Hinner precis hämta hinken och så spyr hon också.
När hon somnade så kom vanessa tillbaka och ville sova hos mig och varje gång jag höll på att somna om så var det något nytt hon ville... Hennes täcke låg snett, hon vill ha cola, hon ser ingenting, osv. När jag till slut lyckades somna så väcker hon mig och säger att hon vill sova i sin egen säng istället. WTF!?
Sen vaknade jag av att Jonathan ropade argt på Puua (??).
Och så höll vi på hela natten, tätt mellan mina toa-besök..
 
Idag mår alla bra och äter bra och springer runt som yra höns, så jag vete f*n vad som kom till oss på natten?
 
Nu ska jag göra iordning mig för min morbrors minnesstund.
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch jag lider med dig. Sådana nätter är jobbiga när man inte är gravid , men är man gravid är de ÄNNU jobbigare o man blir 10 gånger tröttare nästa dag..

Skönt att dem mår bra idag iaf, hoppas denna natten blir bättre!
Kram

2012-09-29 @ 21:23:07
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Sweetie

Men fy, stackars er!!!
Hoppas ni mår bra idag och att de andra klarar sig!!
Nli friks anu så vi kan ses igen!!! :)

Va söt han är med sin pippi!!! Gullunge!!!

2012-09-29 @ 22:17:42
Postat av: Nina

OMG!!!!!

2012-09-29 @ 22:23:45
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Helena

Usch, vilken jobbig natt. Allt utom kräk! Kram

2012-09-30 @ 00:51:59
URL: http://blogg.mama.nu/helena76/
Postat av: Sandra - mamma till 4

Kikar in och önskar er en fin söndag!

2012-09-30 @ 08:20:18
URL: http://www.treungar.blogspot.se
Postat av: Rebecca

Hejsan. Ville bara skriva att jag gillar din blogg. kul med bra uppdatering och man vet att du nästan alltid skriver något. :)
detta inlägget speciellt gav mig en del skratt haha även om där inte var nått roligt med kräknatten :) du skrev det roligt. söta barn du har :) spännande med den lill* som snart ska komma med :) tack för en bra början på denna dagen mvh rebecca

2012-09-30 @ 09:15:17
URL: http://rebeccamilto.wordpress.com
Postat av: Tanna

Vi är också magsjuka. Jag kräks och Jax bajsar.... Usch.. Hoppas detta gär över snabbt ! Hoppas dina tjejer blir friska snabbt också. Kram

2012-09-30 @ 13:57:36
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback