Sa någon att det var fredag.....? Igen!?

Fredag kväll och tyst i hela huset.
Nicole och Vanessa somnade på soffan redan 19.30-tiden och pojkarna la sig strax före.
Andres är iväg och spelar poker med grabb-gänget.
Jag har fredagsmys- helt för mig själv!! Sitter och äter ostbollar och dricker cola och njuter av lugnen.
 
Jonathan mår bättre idag, men han är fortfarande snuvig och fick inhalera innan jag la honom så att han ska kunna sova så gott som möjligt. Nicole har klagat på sin mage i stort sett hela dagen också...
Hoppas att dom är friska och glada imorgon hela gänget!
 
Idag efter att grabbarna vaknade så gick vi över till Mummu & Puua.
Jag, Puua, Vanessa och Danilo åkte till Handen medans Jonathan och Nicole stannade hos Mummu. (ville inte ta ut dom dit om dom inte känner sig bra)
Puua skulle på nåt ärende och jag skulle shoppa lite kläder inför pojkarnas dagis start.
(Bilder kommer imorn, för er som är intresserade?)
Man ska ju lämna några extra kläder kvar på dagis, och efter att ha rensat i deras lådor skulle det inte finnas så mycket kvar. När vi kom tillbaka var syrran där med sina barn också, och Mummu hade lagat middag åt oss alla, TUSEN TACK MAMMA!
 
Det var meningen att vi skulle åka till Fittja för att fira barnens kusin Javier som fyller 18 år idag, men vi hann inte, Andres kom hem från jobbet så sent.
 
I helgen är det fullt upp, stundvis iaf.
Imorgon ska jag iväg på minnesstund för min morbror Kari som gått bort...
På söndag är det barnens kompis Max som firar sin 2-årsdag (Neas lillebror) så dit ska vi på kalas.
 
Fick även en annan kalas inbjudan från (främst) Nicoles kompis Rebecka som har fyllt 5 år och ska ha kalas imorgon.
Tjejerna var jätte ledsna att vi inte kan gå, men den är exkat samtidigt som minnesstunden imorn.
 
Här kommer några bilder, för en blogg utan bilder är väl ganska tråkigt?
 

Jonah med sin älskade moppe...
 
Dano och Nukke ritar...
 
...men någon har visst ritat överallt, förutom just på papper...?
 
Bessa leker med hus och gubbar
 
Linslusen ville i alla fall vara med på bild!
 
Danilos "mussu-min"
 
Mini-disco i Jonathans rum!
 
 
Har funderat över en grej.
Vad tycker ni är bäst.
Att jag svarar till er via inlägg här på bloggen, eller på kommentarsytan där ni själva skrivit?
Vilket är bäst/lättast för er?
 
Nu ringde Andres och sa att både han och Puua har åkt ut från turneringen, nu skulle han bara gå och ta en öl, sen kommer han hem...
Först ville Puua komma hit och väcka barnen som han saknar så mycket, men argbiggan (<---- jag) sa nej.
I need my peace and quiet!
 
Nu önskar jag er en fortsatt trevlig fredag och lägger mig på soffan igen !
 
 

Kommentarer
Postat av: Tanna

Jag tycker det är bäst och svara på frågor på "varandras" bloggar. Som man gjort tidigare. Missar svaren annars och jag går aldrig in och kollar igen om jag kommenterat nåt inlägg. Trevlig helg ! Kram

2012-09-28 @ 21:27:05
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Satu- Me n My Baby Dolls

Nu glömde jag tillägga att jag menade svar till er som inte lämnat/har bloggar :-)
Annars så svarar jag såklart på era bloggar, som lämnat adresser! ;-)

Kramar!

2012-09-28 @ 21:30:30
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Helena H

Hm...jag vet inte vad som är bäst vad gäller dina svar.
Är ju lämpligt ibland att få svar direkt på sin kommentar, om det behövs ett svar.
Men ibland kan det kanske vara lämpligt/bättre att du ger vissa svar i ett eget inlägg som du brukar. Du kanske kan testa att göra båda delarna o se vad som känns bäst? :)

2012-09-28 @ 23:31:32
Postat av: Emma

Hur går de med blöjträningen med pojkarna?
Kram

2012-09-29 @ 08:18:21
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: G.O.S

jag själv tycker oftast att det lättare om man får svar tbax till min egna blogg om man inte har det så svar i mailet. om inte det finns heller så brukar jag oftast spara dissa härliga anonyma och svarar med ett inlägg..

Ha en underbar lördag..

2012-09-29 @ 11:10:30
URL: http://gosxxtre.blogspot.se
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar!

ja älskar att komma in hit å kika för du bjuder alltid på så många fina bilder å massa skoj som ni hittar på =)

ang din fråga så gillar jag helt ärligt inte bloggare som inte kan ta sig tid till att gå in på personens blogg och ge ett svar där..för de är inte så himla svårt att göra! ja tycker de är skit drygt me dom som svarar i kommentars rutan för då måste man leta upp inlägget igen och leta efter ett svar OM personen ens har svarat..

sv: kul att du vill gästblogga :) du får sätta dig ner å fundera på va du vill skriva då :) som sagt så får du skriva om va du vill =)

2012-09-29 @ 11:50:12
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: mummu

Satu gör som DU tycker är bäst för dig.Tack för idag, jätte trevligt.Rakastan.

2012-09-29 @ 20:49:29
Postat av: Sweetie

Ni har så fina barn satu!!!!!

Puss till er alla!!!

2012-09-29 @ 22:18:54
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback