Spec MVC

Besöket på spec.mödravården i Huddinge gick jätte bra, barnmorskan var super trevlig och sa att progestoronet som jag fått utskrivet mot livmodertappen har funkat superbra för mig. Det är en ny behandling här i Sverige, men den har blivit hyllad i USA och bevisat att det hindrar en för tidig förlossning (där tappen vart inblandad) till 80 (!) %!
Looking good people, looking good.

Eftersom jag vart där 2 gånger förra veckan så behövdes det inte med en titt på längden på livmodertappen. Nästa koll blir om ca. 2 veckor igen, och då blir det tillväxt uötraljud samtidigt.

Jag skulle fortsätta ta progrstoron tills jag är i vecka 37. Och så fick jag fick förlängd sjukskrivning till den 21 december. Jeyy!

Nu ska jag göra några knäckebröds mackor och titta på "Fullt hus"!
En film med en massa massa barn, i love it! <3

God natt!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback