Slappar torsdag

Hej!
Hur mår ni allihopa?
Jag hade en massa planer för denna dag, jag skulle till Handen och hämta en lapp från MVC, sen skulle jag kika lite i affärer och göra andra ärenden- men inget blev gjort.
När jag hade lämnat alla 4 barnen på dagis på morgonen var det bara raka vägen hem, besöka toan med huvudet före och liggläge. Är så yr! Jag tänkte att jag ska stanna hemma och vila upp mig lite istället.
Jag har tagit ett lååångt bad där jag värmt mig och läst lite ur en bok. Mysigt!
Nu har jag tvättat en massa kläder, fixat disken, städat i barnens rum, dammsugit och målat mina naglar .
 
För övrigt går det bra för barnen på dagis!
Det har inte vart några problem alls med att lämna dom. Dom sköter sig fint, men vilan funkar inte riktigt som det ska. Dom vill helt enkelt inte sova, då blir ledsna, men till slut har dom somnat. Det blir nog bra det där också sen, dom behöver bara vänja sig att såhär funkar det på dagis.
Idag gick både stora och lilla barns avdelningen på promenad till skogen. Igår hade både Nicole och Vanessa egna "inne-gruppen" där dom pysslar med något speciellt. När dom kom hem berättade dom stolt att dom håller på och gör en värmeluftsballong!
 
Snart ska jag hämta hem dem och ta helg, för imorn är det fredag igen!
 
Två bilder från dagis igår:
 
Igår kom Emma hit också, tillsammans hämtade vi hem barnen som blev överlyckliga
När vi kom hem satte jag på en film och tog fram lite "onsdags-mys" till dom och sedan satte dom igång med sina lekar.
 
Nu kom Puua och ska fixa upp min garderobsdörr som ramlat ner
 
Hörs senare!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vilken härlig bild på grabben i dockvagnen! =)

2012-10-11 @ 16:06:12
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Emma

mysigt ni verkar ha de. Jo nu är vi hemma jag o bebis. DE blev en liten Theodor men kallas för Theo. han föddes den 5 okt. förlossningsberättelse kommer så fort ja har mer energi. (höll på o förblöda)

2012-10-11 @ 18:20:52
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: mamus

Hej Satu! igår var jag och hämtade Dewin på dagis,Nicole&Vanessa såg ganska förvånade ut när jag kom ,de spelade ganska blyga,och satt och fnissade när jag pratade med dom,Dewin och jag gick även in och hälsade på grabbarna på lilla avdelningen innan vi skulle gå, dom ville inte heller prata med oss ,de såg ut att trivas alla 4 kramar till er alla

2012-10-11 @ 19:25:49
Postat av: Anonym

Siis Dano... Mummun mussu, härlig bild☺

2012-10-11 @ 20:42:59
Postat av: Helena H

Måste ju hålla med "Lotta" här ovan...så härlig bild med grabbarna o dockvagnen. :) Skön stil han har. Och så Pippi i korgen under... :)

2012-10-11 @ 22:28:04
Postat av: Nina

Så herlige bilder!!
Så fint det går bra på dagis.Og fint å se at det ikke bare er jeg som tar bilder inne og ute i barnehagen(dagis.)
Jeg tar bilder overalt,hihi:)Føler meg nesten litt dum.

2012-10-12 @ 08:45:37
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar!

hehe va söt han är som lagt sig i dockvagnen :D

2012-10-12 @ 12:27:21
URL: http://melissasprinsar.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback