Nytt till barnen ♥

Som jag skrev så blev det lite efterlängtat shopping till barnen i fredags.
Dessa plagg fick följa med mig hem :
 
 
Nya mjukisbyxor till Danilo & Jonathan (bra med ta 3 betala för 2 plagg!)
 
Simpsons mjukisbyxor och nya fingervantar till grabbarna:
 
3 tröjor var till dem:
 
 
Såklart kunde jag inte gå förbi flick-avdelningarna...
 
Dessa fick Vanessa:
 
...Och Nicole:
 
 
Egentligen är det bara Nicole som behöver nya kläder av tjejerna, för Bessa har ju fått enormt mycket kläder från Nicoles byråer. Men jag tyckte att hon ändå kunde få något nytt =) *Bara för att dom var så fina*
 
Kikade ockkså lite på babykläder- Åååååhhh!!
Gissa om jag var sugen på att få köpa lite söta små bodys och små byxor!!!
Som de flesta av er vet så är jag helt tokig i barnkläder. Men jag tyglade mig och köpte ingenting.
Jag gör det om några veckor tänkte jag....
 
Tänk att jag ska få shoppa på baby-avdelningarna snart också!
 
Nä nu gott folk ska jag ta och lägga mig ner en stund, stickningarna vill inte ge med sig!
Ska lämna ett urinprov idag till labbet, får se om det visar någonting...
 
Vi "hörs" senare igen!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Så fina kläder, underbara färger! Var har du handlat? Tänkte först att det ser ut som Lindex, men jag är inte helt säker :)

2012-10-01 @ 15:29:48
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh så mycket fint! Så roligt med barnkläder! =)

2012-10-01 @ 15:38:39
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Emma

oj de var en hel del shopping:) mycket fint:) Inget till dig själv?

2012-10-03 @ 08:33:10
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback