Minnesstunden för morbror Kari

I lördags var jag iväg till min syster där vår morbror Karis minnestund var.
Kari är min mammas äldsta bror och dog för snart 1 månad sedan. Nu var det alltså dags för minnesstund för närmsta familjen här från Sverige och så kom hans bästa vän Nicke också dit.
Mummu & Karo hade ordnat allting jätte fint och bakat hade dom också gjort. Tack!
(Andres stannade hemma med barnen.)
 
Ni kanske känner igen honom från alla Tv-reklam som han gjorde. Den bästa var nog reklam för Unibet när svenskarna och finnarna satt i bastun och Kame ropar "Miiiiina gubbar, miiina gubbar!" (på ordentlig fisnk brytning såklart)Med den reklamen vann han även "årets statist" men jag kommer inte ihåg vilket år det var, hihi...
 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback