Milkas födelsedagskalas!

Jag skrev ju tidigare att Andres syster Ela (eller Milka som hon heter på riktigt) fyllde år och vi var där för födelsedagsfika. Tog en massa bilder som jag tänkte bjuda med mig av , here it comes!
 
Huset var fullt med folk, så som det brukar vara varje gång som någon fyller år.
Och som vanligt bjöds det på en massa gott!
 
Den goda tårtan!
 
Abuelo, Abuela och Andres kusins son Daniel
 
Daniel & hans storasyster Victoria och våran Danilo
 
 
Denna lilla kaxiga tjej var svår att fånga på bild... här ser vi henne i farten iaf.
 
Oscars barn är så gulliga med våra småttingar. Dom vill gärna krama dom och busar gärna med dom.
Här busar barnens farbror Oscar och kusin Javi med boysen
 
Kusin Fernando och Nicole
 
 
Tack för allt Ela med familj!
Melina, hade du kul i stan? Kram!
 
Pheew, eftersom jag precis besökt toan med huvudet före (intressant?) så börjar jag må illa igen eftersom min mage är helt tom... måste ta något att äta/dricka och lägga mig ner en stund...
Nu har jag bloggat ikapp mig liiite iaf, även fast jag har så mycket mer att bjuda på!
 
Hur mår ni alla annars?

Kommentarer
Postat av: Melina

Jaaaa hade skit kul :*
Puss & kram!

2012-10-06 @ 00:50:04
URL: http://malcantara.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback