Max 2-årskalas!

I lördags var det dags för Max 2-årskalas. Han skulle ha haft kalaset förra helgen, men han blev också sjuk i kräksjukan så det fick skjutas upp. Tidigt på lördagmorgon åkte Andres iväg och jobba, vilket jag inte visste något om, eftersom han låg och sov när jag kom hem från babyshower-festen kvällen innan. Han hann inte komma hem i tid för kalaset, så Puua var snäll och körde oss dit eftersom jag inte visste riktigt vart lokalen låg. (Kiitos Puua)
 
Max var stilig som vanligt . När det var dags att sätta sig vid kalasbordet ville inte Danilo och Jonathan sätta sig på sina platser...  Det slutade med att jag satte mig där och hade båda grabbarna i knät på mig när dem åt tårta.
 
Saga och Max storasyster Nea 
 
Dom hade ordnat en liten hoppborg för barnen där alla hoppade och stojade. Till slut fanns det ingen luft däri.
 
Vanessa, Saga, Freja & Nicole
 
Danilo & Jonathans blyghet släppte sen också!
 
Valomerkki!
Dags för gästerna att gå hem, tycker Jonathan?
 
Present öppning
 
Sötfian Vanessa
 
 
Tack för att vi fick komma!!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul ni verkar ha haft!

2012-10-09 @ 21:47:23
Postat av: Michelle

Hur går det på namnfronten till bebis? Såg tråden på familjeliv :D

2012-10-10 @ 12:44:25
URL: http://mammasnovalie.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback