It´s friday again- what else?

 
Fredag igen- sägs det. Ska man tror på det när det kommer fredagar var och varannan dag?
Men det ska bli skönt med helg, då är ju hela familjen samlad.
 
Just nu är alla barnen hemma hos Mummu och Puua och tittar på deras nya Pippi filmer
(fast dom har dom här hemma också). 
 
Ikväll blir det mys framför X-Factor. Jag tänkte lägga fram gurk och morotsstavar med dipp, som jag och tjejerna älskar. Det blir av till affären sen också när Andres kommer hem.
 
Här kommer några blandade bilder:
 
Mummu och Vanessa klär på och fixar håret å alla Barbies
 
 
Danilo agerar frisör...
 
Nukke & Bessa i full färd med att leka nånting...
 
 
Nu ska jag gå till mina föräldrar och hämta hem mina skatter!
Ha en fin fredag!
 
P.S Har en massa att berätta och skriva om, men det får bli vid ett senare tillfälle!

Kommentarer
Postat av: Helena H

Blir ju inte nå nyfiken när du skriver att du har massa att berätta o så...nej då, inte alls.....! :)
Nu måste jag ju kika in hit flera gånger om dagen för att inte missa nå. Hihi. :)
Ha en riktigt bra helg.
Kram från Söderhamn

2012-10-12 @ 15:20:22
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback