Freeeedag!

Okey... det är alltså fredag- igen? Känns som att jag skriver det var och varannan dag nuförtiden?
 
Denna förmiddag har vi spenderat hemma. Barnen har lekt så fint och jag har bytt lakan i våran säng och dammsugit.
Hallelujah att vi fick det nya munstycket till vår dammsugare igårkväll, för våran hade pajat och den sög inte alls.
 
Jag sitter här fortfarande med mjukisbyxor och osminkad face, kanske borde göra något åt det...?
Snart ska vi iväg till dagis en snabbis för dagisfotograferingen. Om bara JOnathan och Danilo kunde somna nångång...
Jag har fått gå tillbaka med Danilo ett X antal gånger, varje gång kommer han ut lika glad: "Heeeeeej Mamma!"
Så att jag ska bli glad? Not.
 
Ingen hade nog missat att det var kanelbullarnas dag igår?
Nope, hann inte med att baka några bullar själv, men vi köpte alldeles nybakade och färska bullar istället, som vi åt efter bad.
 
En fin bild på Jonathan och pappa Andres
 
 
Häromdagen gick jag och barnen hem till syrran efter dagis. Spontan träff, då vi träffades vid dagis och hon hade med sig Dewin och dagiskompisen Milo. Vi gick till henne hela gänget och det vart full fart på barnen medans jag och syster satt och pratade om dittan och dattan över en kopp thé. (<----Gott, fast jag aldrig dricker det)
 
Syrran & Felicia
(-samt den tjurige Jonathan liggandes på mattan)
 
När det inte funkade så la han sig under bordet och tjurade och spottade istället.... Något han börjat göra när han är arg...
 
Dewin & Milo klädde ut sig och skrämde flickorna
 
 
Näe om man inte ska sätta på sig dagens kläder och sminka sig lite istället, kan inte gå ut såhär och skrämma folk förstår ni väl?
 
XOXO/ Satu

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback