My SURPRISE BABYSHOWER!

Hej alla kära (och ni andra) läsare!
Helgen är på väg mot sitt slut med denna söndag, snart kickar ännu en ny vecka igång.
Hur mår ni? Har ni haft en bra helg?
 
Känns som att vi har haft fullt upp hela helgen och att den har bara svichat förbi. Har knappt hunnit blogga nånting.
Vi börjar med fredagen. Dagen flöt på som vanligt, barnen var lediga så som dom är varje fredag.
Framåt kvällen sa att vi kan äntligen fixa sladdarna som är bakom TV:n- men att vi då behövde borren som Karo har lånat från Puua. Vi köpte en sån där snygg "grej" haha, vad heter den (?) som "gömmer" alla sladdar så dom inte syns. Och vi köpte den, den sista dagen när Expert hade öppet före konkursen och betalade nästan ingenting för den.
Men vi har inte fått upp den... Men nu skulle det äntligen hända så jag skulle mer än gärna hämta borren från syrran!
Jag sms:ade och frågade om hon var hemma och efter ett tag gick jag dit.
Jag möttes av min glada syster och en massa levande ljus och jag frågade om hon har myspys
Jag tog av mig skorna och skulle med in och hämta borren och då möttes jag av ett stort gäng glada tjejer som hade gömt sig och överraskade mig totalt!!!
Jag vet inte vad jag tänkte på, var lite chockad, men sen såg jag hur fina alla hade gjort sig och själv såg jag ut som en påse skit, ungefär. TÄNX, någon kunde väl ha förvarnat mig?!
Nu har jag "snott" några bilder från diverse bloggar så att jag kunde bjuda er på några:
 
Ja, såhär förvånad såg jag ut.... Haha!
 
Jag satte mig på soffan och smälte allting medans jag blev serverad coca-cola med jordgubbar i- aww, dom har tänkt på allting!!!  Min favvo!!!
 
Det blev fredgasmys med tjejgänget på hög nivå!
 
Min fina mamma och fina vän Cilla (bara 8 veckor kvar tills hennes lilla Prinsessa kommer till världen!)
 
Den här bilden var så bra att jag var tvungen att låna den också, Sweetie :)
Cilla visar hur överraskad man kan se ut (Mummu.... ber?)
 
När största chocken lagt sig så fick jag öppna presenter (!!!)
Och DET var verkligen rörande. Tänk att alla dessa fina, fina människor har gått ut och köpt någonting till lilla Prinsesan i min mage. Så tårarna började ju rinna där också... Lilla prinsessans alldeles första kläder och leksaker!
I ett annat inlägg kommer jag att lägga ut bilderna vad hon fick för något
 
Min älskade storasyster Karolina och min kära Mamma
Jag och "LIttle Bunny"
 
Syrran bjöd också på frans och brynfärgningar på plats- vilken LYX!!!
Jag som frågat henne om det i veckor!
 
Även Linda & Cilla testade!
 
Bästa svägerskan Anna och finaste Kicki (krya på dig Kicki! )
 
Här kommer ett litet collage som jag fick ihop. På bilden längst ner till häger är Lisa med sin lille son Anton
 
Cilla, Linda & Jag (<------Obs! Osminkad, haha)
 
 
Jag hade en jätte rolig och mysig kväll!
Vi pratade om ALLT mellan himmel och jord och skrattade och skrattade och hade jätte kul!
Vet inte hur jag ska kunna tacka er alla som gjorde min dag!
Miljoner TACK!
I´m blessed to have friends like you. Ni är bäst!
 Tack för att ni finns!
LOVE YA!
 
P.S Och när sladdarna ska gömmas nu då vet bara Gudarna... Jäkla Andres som lurade mig sådär!
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Så herlig:)
Gleder meg til å se hva "lille" fikk:)

2012-10-07 @ 22:21:38
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Anonym

ååh, inget att tacka för gumman!!
Som jag sa förut, det är så värd allt detta!!
Det var en riktigt lyckad kväll och sååå himlans myusigt!!!
Tack till dig och alla andra som var med och gjorde denna kväll så jädrans bra!!
Puss!!!

2012-10-08 @ 13:55:23
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback