Vill ju soooova!

Åååååh!!!
Jag är supertrött men jag hittar inget bra sätt att ligga på!
Bunkrar upp med kuddar och försöker ligga på sidan så jag inte mosar lill-sessan (<----som för övrigt verkar tro att vi har disco nu) När jag väl ligger ok så måste jag upp och kissa och så börjar samma procedur om igen.
Snart får jag väl somna sittandes, då får jag luft i alla fall...

Imorn ska jag till MVC för koll, det var länge sen jag var där sist då jag avbokade sist och sen hade dom inga lediga tider heller.

Jaja, slut babblat.
Ska kolla vad mer som kommer på TV och hoppas på en god natts sömn!

P.S Älskade lilla bebis där inne, klockan är faktiskt över halv tolv på natten, och då SKA småbarn sova! Capisch?


Kommentarer
Postat av: -santsu-

Jospa sä yöllä lähdet synnyttämään?? Iiks..
Mä kans pyörin ja pyörin sängyssä. Luen blogeja ja pelaan. Niin ahdistavaa kun uni ei tule. Ja kohta soi jo kello.
Hyvää yötä sinne....

2012-11-19 @ 23:43:45
Postat av: Helena H

Usch ja..inte kul när det inte går att sova när man behöver.
Du får ta en joggingtur i lägenheten så kommer nog bebisen till ro. så kanske du hinner somna in du med. :)
Själv har jag vänt dygnet helt galet. Ska försöka sova nu en stund innan jag ska väcka Linnea.
Har haft ruggigt ont i ryggen sen i onsdags, det värker mellan skulderbladen och rör jag mig fel eller snabbt så låser det sig. :( Tror jag har inflamation där för jag fryser o svettas hela tiden och mår illa...suck. Måste beställa tid hos läkare imorrn och kolla det. Trist. Så, färdig-gnällt. Nu sova. :)
Ha det bäst
Kram från Söderhamn

2012-11-20 @ 02:50:43
Postat av: Helena H

Nä, inte sova än..glömde fråga en sak. :)
Hur går det för Nicole med glasögonen...har inte sett att hon har dom på några bilder....?
Nu...sova. Kram :)

2012-11-20 @ 02:52:59
Postat av: Karolina

Haha stackaren!

2012-11-20 @ 06:25:28
URL: http://Karolinanordling.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback