♥ VAD BEBIS BEHÖVER: ♥

 
 
 
♥ VAD BEBIS BEHÖVER: ♥
 
- Vagn
- Leksak till vagn
- Filt till vagnen
 
 - Spälsäng
- Madrass
- Spjälsängsskydd
- Kudde
- Filt till sängen
- Baby mobil
- Sängkläder
 
- Bilbarnstol
- Spegel till bilen
 
- Babygunga
- Baby monitor
 
- Byrå! (hur kunde jag ens missa det?)
- Bodys
- Byxor
- Strumpor
- Pyjamas
- Overoll
- Mössor
 
- Bärsele
 
- Snuttisar
- Nappar (vi har 1 napp...)
- Nappflaska (vi har 1, men en till behövs)
- Blöjor
- Små "kräk" handukar (haha)
 
- Skötbord = Behöver vi ej, då vi byter där vi är
 
- NAMN! (Fast jag tror att det är spikat nu...)
 
Har jag glömt något.....?
 
 
(Jag stryker bort sånt som vi har eller har precis köpt och lägger säkert till mer om det plopppar upp)
*******************************************************************
Nu står nappen och "näs-fridan" på kokning.
(Näs-Frida är en snor-sug, superperfekt för små täppta näsor!)
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Verkat som om du har stenkoll på det där ;-) kan inte se något som du missat ;-)
Hoppas du hat en fin start på veckan, det börjar närma sig med stormsteg nu
Kram kram

2012-11-26 @ 15:25:04
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Postat av: Carro

Verkat som om du har stenkoll på det där ;-) kan inte se något som du missat ;-)
Hoppas du hat en fin start på veckan, det börjar närma sig med stormsteg nu
Kram kram

2012-11-26 @ 15:28:02
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Postat av: Lisa

Jag har en babymobil med spöket laban

2012-11-26 @ 19:50:26
Postat av: Emmy

Fint kök!
Gillar ditt sätt att skriva, är inte speciellt intresserad av barnfamiljer, alltså de flesta gör så trisst bloggning av sin vardag och låter lätt väldigt negativa. Men detta var kul att läsa!
Hoppas det går bra med kommande bäbis, vet ni vad det blir för kön?

2012-11-27 @ 07:48:36
URL: http://mliandersson.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

har ni inte köpt vagn än :) har ni kikat ut nån ni vill ha?
sv: du jag har inte ens börjat med julklapparna än :p så seg är jag haha

2012-11-27 @ 10:18:23
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback