Ny fondtapet

Godkväll!
Någon som sitter uppe och läser hos mig denna tid?
 
Puua sitter här hemma hos oss och tjattrar med Andres.
Fast det är ju bara Puuas röst man hör. (somebody, help?)
När jag var inne och la Vanessa nyss så sa hon:
"Men Mamma, Puua går ju aldrig hem." "Jo, men han gör nog det snart...." och då suckar hon och svarar: "Åh, jag hoppas verkligen det."
Och jag fick sjunga finska nationallåten för Nicole ikväll igen när jag la henne, haha, morbror Stefu skulle nog bli stolt!
Gissa vad?
Jultomten måste ha fått min önskelista, för mitt stora Hjärta kom hem igår med NY fondtapet till vårat vardagsrum!!!!
 Han sa att det är en tidig julklapp till mig och jag är överlycklig!
 
Så idag har Puua och Andres satt upp den, och snabbt gick det också.
(Helena H- Det blev en exakt likadan som vi hade förut, fast i vit, som du tipsade om, och den passar perfekt!)
Tydligen hade Andres haft koll på den han också .
 
Det ser mycket större ut nu, ljust och rymligt. I löööve it!
TACK MITT HJÄRTA !!!
Och tack för din hjälp Puua!
 
Såhär ser väggen ut nu:
 
Åh jisses vad han pratar. Andres får inte en syl i vädret och jag orkar inte ens lyssna längre. Hahaha...
Mummu- APUA!?
 
Bjuder på en bild på tjejerna, dom älskar att leka med sitt slime
 
Näe, om jag nu inte ska ta ett bad....
Fast jag är såå trött.
 
Vi höres mera imorgon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Susse

Gu vad jag beundrar dej med 4 snart fem småtttingar som verkar tycka det är plätt lätt och se så fräsch ut !! Och jag tycker jag är lite väl gnällig med två småttingar ;-) Haha. All lycka till med allt =)

2012-11-25 @ 14:14:47
URL: http://fiis.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jättefint!!

2012-11-25 @ 15:28:26
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: -Santsu-

Tosi hieno tapetti,sopii hyvin!

2012-11-25 @ 18:57:29
Postat av: Helena H

Vilken tur du har som fick vad du önskade dig av tomten! :) Ja, och av Andres med förstås. ;)
Den är jättesnygg den tapeten, blir ju mönster men ändå ljust. :)
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2012-11-25 @ 21:57:09
Postat av: Nicole

Hej jag undrar vart har du köpt den fina spegeln...
Kram

2012-12-10 @ 08:32:08
URL: http://trollmamma.blo.gg/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback