Måndag!

Måndag idag och alldeles strax ska vi iväg till Huddinge för att se våran bebis i magen och hur hon har det. Andres är hemma för att köra mig dit, han kom tidigare hem från jobbet idag, för han mådde inte bra.
Har inte gjort något speciellt alls idag, tvättat och tumlat 2 maskiner tvätt, plockat disk, städat i barnens rum efter helgens all lek och tagit ur gamla batterier från deras leksaker och lagat stackars Woodys huvud som gått sönder, hälsat på Mr.WC med huvudet före.... Ja- en helt vanlig dag här hemma hos familjen Gonzalez just nu med andra ord.
Andres fixar upp Vanessas nya rullgardin i hennes rum, och sen ska även fler krokar upp i hallen för barnens kläder. Det var så tungt med kläder så att en krok gick sönder!?
 
Nu ska jag äta upp min äppelpaj och hoppas att lillsessan i magen väljer att behålla något av det iaf.
Jag är orolig ifall hon får i sig all näring hon behöver för att må bra eftersom jag själv kräks så mycket?
 
Önskar er en härlig måndag och fortsatt trevlig vecka såklart!
Jag skriver mer sen när vi vart på ultraljudet!

Kommentarer
Postat av: Sotnosen!

Mums vad gott med äppelpaj! ;-)

2012-11-05 @ 13:44:28
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback