♥ Vagnen har kommit ! ♥ (+listan)

Nu har lill-sessans nya vagn kommit!
Andres överraskade mig med den nu när han kom hem från jobbet
Sen dess har jag suttit och kikat och fixat med den. Satt ihop mjukliften ordentligt så att den sitter som den ska.
Jag tror att jag ska ställa vagnen i vårat sovrum... Undrar hur länge den får stå innan alla busfröna är där och leker...?
 
Jajuste, jag gjorde iordning en byrå till bebisen igår också, hon får en som jag använde, men jag klämde in dom kläderna i våran stora garderob istället. Så nu ligger hennes små kläder i lådorna, nytvättade.
Ännu en grej att stryka av listan, woop woop!
 
 
♥ VAD BEBIS BEHÖVER: ♥
 
- Vagn
- Leksak till vagn
- Filt till vagnen
 
 - Spälsäng
- Madrass
- Spjälsängsskydd
- Kudde
- Filt till sängen
- Baby mobil
- Sängkläder
 
- Bilbarnstol
- Spegel till bilen
 
- Babygunga
- Baby monitor
 
- Byrå!
- Bodys
- Byxor
- Strumpor
- Pyjamas
- Overoll
- Mössor
 
- Bärsele
 
- Snuttisar
- Nappar (vi har 1 napp...)
- Nappflaska (vi har 1, men en till behövs)
- Blöjor
- Små "kräk" handukar (haha)
 
- Skötbord = Behöver vi ej, då vi byter där vi är
 
- NAMN! (Fast jag tror att det är spikat nu...)
 
Har jag glömt något.....?
**************************************************************************************
Kommer ni förresten ihåg att jag skrev om det som jag ville styra upp i vårat sovrum för att dölja den "fula" garderoben? Jag tänkte ju hänga en vit gardin för själva garderoben, men tydligen var det ingen hit.
Andres hatade ideén.
Men det löste sig ändå- Hans kompis skulle ge bort vita skjutdörrar som passade perfekt med måtten som vi behövde- thank you!
Så nu ser det mycket bättre ut! Nu är kruxet bara hur i helsinki vi ska möblera i vårt rum för att få plats med spjälsängen? (<--- Karo?)
 
Nähep, nu ska jag förbereda för lite grejer här innan jag hämtar hem små trollen. Dom ska ha playdates här hemma!
 
 
Skjutdörrarna på plats!
 
 

Kommentarer
Postat av: ilona

JÄTTE fin vagn, myckert finare i verkligheten :)

2012-11-27 @ 20:10:46
Postat av: Emma

så fin vagnen var:)

2012-11-27 @ 20:40:11
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Anu

Åh vilken fin vagn!! <3

2012-11-28 @ 07:58:29
Postat av: -Santsu-

Hienot vaunut! Iiik,kohta pikkuinen syntyy.....
Aika menee niin nopsaa. Tuntuu että se oli vasta eilen kun kerroit että odotat vauvaa.
Haleja!!

2012-11-28 @ 08:35:02
Postat av: Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Härligt att ha vagnen hemma :)

2012-11-28 @ 12:06:03
URL: http://finest.se/natali
Postat av: Carro

Ser ut att vara en rejäl vagn, snygg är den också!
Vilken händig karln som fixade borde garderoberna så snyggt :)
Hoppas du får en fin dag
Kram kram

2012-11-28 @ 12:38:41
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback