God morgon fredag!

God morgon fredag!
Idag har jag en sån morgon då jag inte kan behålla i mig nånting alls, inte ens vatten. *suck*
Så Mummu erbjöd sig att lämna barnen på dagis, så att jag kunde få vila. Mummu- min klippa!

Nu ska jag ta en liten mini KitKat (det enda jag kan tänka mig äta just nu) och sen sova lite, förhoppningsvis kan jag behålla ens det och när jag vaknar så försöker jag med något nyttigare.
Just sånna här dagar äter jag det jag kan, även fast det blir choklad, men bara jag får i mig nånting. På mina bra dagar äter jag nyttigt för att bunkra på.
Som tur är brukar jag inte må såhär illa hela dagen, så jag ser till att äta bra när det går över.
Nu gäller det att bara överleva för stunden, och då är KitKat min räddare! :-D

Vi hörs mera strax! Natti natti :-)


Kommentarer
Postat av: Sotnosen!

Det gäller att hitta sina så trix för att få i sig lite energi! Hoppas det snart känns bättre!

2012-11-16 @ 09:42:49
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Camilla 32 år & 9 barnsmamma

Usshh lider så med dig..
Det kan inte vara lätt..
Inte många veckor kvar nu sen är det över..

Mvh Camilla

2012-11-16 @ 11:27:37
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Caroline

Svar: Ja, dem pyjamaserna är super söta.
Jodå, vi mår bra.. Lite småjobbigt är det dock. Men får hålla ut, hehe. Hur är det själv? Synd att du mår så dåligt.. =/
Hoppas ni kommer överens om något av de tre namnen då =)

2012-11-16 @ 14:02:16
URL: http://carulinenilssun.blogg.se
Postat av: Sandra - 3 barn på 3 år ♥

Hoppas du mår bättre nu, måste vara sjukt jobbigt att må sådär och samtidigt vara en pigg (försöka iaf) mamma till resten av gänget. ;) Jag tyckte det var nog jobbigt med min foglossning jag hade, kunde knappt gå och ville bara dö av smärta vissa dagar, men jag hade ju mina två som jag skulle ta hand om så det var bara att ta sig igenom dagen på bästa sätt. Även om det var liggandes i soffan halva dan.. Men som du säger, det är såå värt det när bebis kommer ut, då glömmer man det fort som om det aldrig hänt! ;)

Ett lite sent svar från mig kommer här, mina småttingar är 3 år, 21 månader och 6 månader. :) Det skiljer 15 månader mellan alla barn! Så jag har varit konstant gravid i nästan 4 år känns det som, haha. Med fruktansvärd foglossning alla gånger. :( Så nu ska min kropp få vila från graviditeter några år, sen få vi se om vi vill börja om igen. ;)

Trevlig helg på er! :)

2012-11-16 @ 15:04:55
URL: http://happilyme.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback