FYNDAT!

Igår efter läkarbesöket i Huddinge bestämde vi oss för att gå köpa nya regnställ till flickorna. Vanessa har ju fodrade regnställ, men hennes började bli alldeles för små och Nicole hade ofodrade, vilket känns för kallt just nu.
Vi åkte till ett ställe där dem har braiga priser, och hittade jätte fina regnställ till dom båda två.
 
Märket är Cool Kidz och kostar ca. 800-900 kr i "vanligtvis" men eftersom dessa hade lite "skönhetsfel" (nån ljusblå fläck i byxan) så kostade dom 180 (!) kr. Tyckte absolut inte att skönhetsfelen gjorde något alls! Dom syns inte ens när jackan är på.
 
Vanessas
 
Nicoles
 
 
När tjejerna fick prova dom hemma så var dom lite för stora, fast vi tog i deras storlekar.... Antar att dom är rätt så stora i storlekarna. Men då går dom iaf hela vintern/våren. 
 
Nu har jag öppnat alla fönster och dörrar här hemma för att få friskt luft, dessa värmesvallningar är inget att leka med! Känner hur mina fingrar håller på och svullnar upp.
Jahop, och nu vaknade lillsessan i magen också  Längtar tills jag har henne i mina armar.
 
Ska fixa några grejer nu, men eftersom jag inte har något inplanerat denna dag så lär jag ju komma tillbaka strax med en massa fler inlägg!

Kommentarer
Postat av: Sotnosen!

Vilket fynd! Galonkläder slits ju med en gång, så nån liten prick hit eller dit... ;-)

2012-11-06 @ 12:28:45
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Tanna

Vad är det för "braigt" ställe ? Kram

2012-11-06 @ 14:55:02
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Helena H

Åh vad kul att handla när man hittar såna bra priser på det man ska ha! :)

2012-11-07 @ 01:19:18
Postat av: Hadeel

Åh vart finns den butiken och vad heter butiken? Jag behöver regn kläder till mina barn så jätte tacksam för svar! =)

2012-11-08 @ 20:43:16
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback