Mycket i huvudet nu

Halloj halloj!
Shit va hände egentligen- Imorse vaknade jag FÖRE alla barnen. Det har nog aldrig hänt förut.
Igår hade jag jätte svårt att somna, trots att jag kände att jag var supertrött så låg jag bara där och vände och vred på mig. Miljoner tankar flyger runt i mitt huvud just nu jag vet inte riktigt hur jag ska handskas med allt.
Så jag vaknade vid 7 imorse, låg och drog mig i sängen och tittade på min vackra sovande docka Nicole som kommit in till oss framåt småtimmarna. Tänk att hon fyller 4 år imorgon... helt otroligt.

20 minuter efter mig vaknade Danilo, och sen Jonathan. Jag smög in till badrummet med dom så att dom inte skulle börja köra med bilarna direkt och väcka tjejerna.
För det är det första som dom gör när jag ställer ner dom från spjälsängen. Springer till sina Blixten bilar och ska köra hejvilt runt i lägenheten. När vi precis satte oss i badet så kom tjejerna, och så var våran dag i full gång.

Vi har vart i Handen med Mummu idag, hon skulle växla lite pengar eftersom hon, Puua, syrran + hennes barn, samt min morbror Lasse och kusinerna Mikaela och Jon ska åka till Turkiet imorgon bitti.
En vecka ska dom vara borta, och det kommer nog att kännas tomt. Synd att dom missar Nicoles kalas...
Nicole och Vanessa följde med hem till Mummu när vi kom hem från Handen, Nicole ringde och berättade att hon redan fått paket från Mummu och var överlycklig!

När Andres kommer hem så ska vi till handen och köpa lite kläder till Nicole, sen är vi helt klara med hennes presenter. Som ni har märkt så har vi eget kalas för henne i år. Fick dåligt samvete när vi köpte paket till Nicole, att inte Bessa får en massa också, men det är ju så det funkar. Den som fyller år får paket, det blir Vanessas tur också snart. Nicole får känna sig speciell, för det är hennes dag.
Fast vi har ju köpt lite till Bessa också, bara för att jag skulle ändå ha köpt likadant till henne. Nu tänker jag på kläder, sommarkläder som hon behöver nu. Det blir att alla får öppna något imorgon.

Jag bjuder på några bilder som jag knäppt under dagarna som gått... 
En blogg med bilder är väl skojigare än en utan?

Våran sötnöt Vanessa!

Blygisen Nicole

Vattenkrig!!! Stackars Emma som inte ens fick en chans att försvara sig eller att skjuta tillbaka. Fasters Gullunge!
Helt plötsligt ska man stanna och undersöka myror....?

Fart!

Mina sötaste prinsar, vad jag älskar er!
(ÄNTLIGEN får kepsen sita kvar på huvudet!!!!!!!!)

Vi hann med en play-date med Taru och hennes tjejer Daniella & Jullan också.
Vi njöt av solen, pratade och fikade och barnen lekte. (och grabbarna rymde=inget ovanligt)
Synd att ni inte kan komma på kalset, men vi ses snart igen! ;)

Vanessa fick lov att rita på terassen...

Lillsmurfen Jonathan

Nicole snodde Puuas keps, och slängde den sen i poolen. Det tyckte grabbarna var jätte roligt.
(någon håller visst på att tjuva kakor....?)

Vem är värst, precis när man sagt till alla barnen att inte spruta vatten på nån så kommer Puua med världens bazoooka och sprutar ner alla. Där står alla barnen, blöta med hakan på marken och undrar vad som just hände, iaf i nån sekunde innan det var full vattenkrig igen. Mummu var jätte glad. Not.
Pojkarna orkade vara vakna en liiiten stund av Eurovison iaf.
Se hur sött grabbarna ligger och håller varann i hand, aaaawwww 



Nähep, nu ska jag ta och fortsätta skriva mail till min kusin Noora!
Batterierna på tangentbordet var inte med på det förut.
Jag har hunnit dammsuga, vika tvätt, skura golven och allt möjligt, så jag får sitta här vid datorn en stund med gott samvete, right?



Hur mår ni allihopa? Börjar semestern närma sig?


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Tack för komplimangen :-). Jag bor också i Haninge.

Underbar blogg! Kul att läsa om fler med många barn. Ha det bäst!

2012-05-29 @ 15:20:30
URL: http://xl-zero.blogspot.se
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Hej!



Efter ett par timmar på akuten och alla möjliga test... sa de att de inte kom på någon annan orsak än en kraftig reaktion på insektsbett. Vet inte, kanske. Det har hur som helst lagt sig nu! Skönt!



Tusen tack för omtanken, söta du!!

2012-05-29 @ 16:01:17
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Sanne

Sv:

Tack så mycket! :) Fin blogg här också! :)

Allt är bara bra med oss. Och med er?

2012-05-29 @ 16:43:42
URL: http://ninna.blogg.se/
Postat av: Fellu

Fina bilder! :)

2012-05-29 @ 16:57:26
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Petra

Åhh tack kära du.



Så fina barn du har. Underbara.

Stor dag imorgon då ju. =) Härligt.



Kram kram

2012-05-29 @ 18:40:27
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra-ensamstående tvillingmamma

härliga bilder som alltid!

Allt är bara bra med oss, med er med?



Semestern närmar sig med stormsteg!

2012-05-29 @ 19:29:37
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Nataschan

ja men visst är det så, bilder gör ju bloggen! Desamma, älskar att läsa när det finns bilder till.

fyra barn du med, blir det nån sovmorgon för dig då?

2012-05-29 @ 19:57:12
URL: http://macbeth.bogg.se
Postat av: mummu

Hej Satu,klockan är 03.15.Har kokat kaffe till pua,badat hih,,,nu ska jag väcka han. Ha det bra vi ses nästa vecka.Älskar er. Puss o kram. Rakastan. :-))

2012-05-30 @ 03:24:34
Postat av: Karolina Nordling

Grattis till vår kära Nicole!!!

2012-05-30 @ 04:31:54
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Anonym

Sv; Åh tack så mycket! :) Var inne hos dig tidigare med, men jag var inte lika artig att lämna ett hej efter mig.. Du har otroligt härliga barn du med :) Full fart antar jag? ;)

Ha det gott!

2012-05-30 @ 10:18:25
URL: http://friiidaaay.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback