Regnig lördag

 Vilket tråkigt väder vi har!
Regnet bara öser ner. Det är grått och trist och det blåser.

Andres är tokig, han vaknade idag vid 5-tiden (en vana då han jobbar?) och kunde inte somna om så han drog ut för att fiska! Den här gången kom han hem med en massa strömming som vi har ätiti till middag med grönsaker och potatismos. Inte alla barnens favvo, men det var så gott!
Innan lunch var vi på Port 73 och lekte medans Puua och Andres tippade och Karo & Mummu shoppade.
Emma kom till oss på förmiddagen och nu är även Felicia här.

Tjej-ligan leker i Nicoles rum och grabbarna bus sover så att dom orkar busa ännu mera.
Jag längtar tills det är dags för kvällsbestyren med badning och tända ljus, så ska vi ha lite mysigt, kolla på film och äta jordgubbar och melon. Men nu ska man få några timmar att gå först...

Bilder från några dar sen:

Vanessa leker med Musses husbil...

Haha, kolla in Jonathans min!!!
Han blev så förvånad när jag styrde Buzz med kontrollen och den började prata och snurra runt, haha...


Eftersom vi åkt bil till Mummu och Puua så hade vi ju vagnen hemma. Som tur är har vi glömt denna sulky hos dem och den fick duga. Och Vanessa cyklade som om hon aldrig gjort annat!


Nu ska jag proppa i mig lite godis (hey, det är lördag!) och slappa på soffan medans tjejerna ändå leker så fint.


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback