Playdate med Nea & Max ♥

I lördags hade vi en spontan playdate med Tiina och Jarmo och deras två gullungar Nea och Max.
(Jag bara älskar spontana träffar)
Vanessa, Nicole och Nea försvann snabbt in på tjejernas rum och det hördes en massa skratt därifrån.

Jonathan, Danilo och Max körde runt med bilarna och fikade. Jonathan har blivit lite av en bråkstake, han ville gärna inte ha med Max i lekarna, men Danilo kramades och matade honom med kakor.
Jätte mysigt att sitta och prata med Tiina och Jarmo, dom är härliga människor och jag är glad att ha dom som vänner. Vi pratade om sommarplaner och lite fritids aktiviteter för barnen som vi funderar på och annat smått och gott. =) En massa playdates har bokats till sommaren!

Max han poserade så snyggt när jag skulle fota honom:)

Han är nog lite av en linslus för jag skulle ta en bild på Vanessa här, och så dök denna lill kille upp =) Hihi
Vanessa kunde inte bestämma sig för om hon skulle vara en spanjorska eller Rapunzel, så hon valde båda två!(klänningarna)

Nea trivdes mest i tjejerna rum, henne såg man inte så mycket av =)



Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback