Lek i full gång

God kväll!
Nu har tjejerna stängt dörren till Vanessas rum, så att jag inte ska gå in där och störa och be dem städa upp och gå och lägga sig. Haha, men dom leker så fint och det är ju faktiskt lov nu. Så dom får leka ifred.
Men visst är det såå typiskt att dom ska sätta igång och leka för fullt precis innan det är dags att lägga sig?
Jag hör att dom har picknick och har tagit kudde och täcke från Nicoles rum till Vanessas rum, och sen åker dom buss med sina dockvagnar.

Jag och Andres ska börja titta på film nu, får se hur lång tid det dröjer innan tjejerna dyker upp. Om jag börjar prassla med någon godis/chipspåse så garanterar jag att dom hör det och dyker nyfiket upp, men annars så hör dom inget.- Man hör det man vill höra!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Va härligt att de leker så fint, kommer ihåg våra lekar. :)

2012-05-16 @ 20:57:41
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Sweetie

Va mysigt!!!

Hoppas ni får en mysig kväll framför filmen!

Pusselipuss

2012-05-16 @ 21:34:42
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback