Kallt!

Kaaaalllllt!
Usch va jag går runt och fryser hela tiden!
Vart tog den härliga värmen, solen vägen?

Denna förmiddag håller vi oss inne, jag tänkte försöka överföra film från videokameran till datorn, hur jag nu ska lyckas med det... Måste tömma den så att jag kan filma mera.
Jag har film från Stefu & Annas bröllop i datorn som jag inte kan bränna ner till skiva, varfööööör? :(

Idag ska jag och Vanessa till tandläkaren. Hennes allra allra första gång.
Mummu kommer hit och passar bustrollen så länge.

Nu ska jag ge överföringen ett försök, bara trolen lämnar mig i fred, annars blir jag tokig när inget funkar så lätt som jag vill. Varför ska det vara sånt krångel att överföra från videokamera för?!


Kommentarer
Postat av: Therese - lotusmamma

Jag undrar också vart solen tog vägen??? Grå dassig himmel här... =(



Hoppas tandläkarbesöket går smidigt. =)



Kram!

2012-05-04 @ 12:46:23
URL: http://lotusmamma.se/blogg
Postat av: Helena H

Här har det varit tre grader ute bara och kommit snöblandat regn....

Hur gick det för Vanessa hos tandläkaren då?

Ha en riktigt bra helg.

Kram från Söderhamn

2012-05-04 @ 21:40:54
Postat av: Sofia - mamma till Gunnar & Kerstin

Värmen försvann fort! :-(



Kerstin är bättre men hostan vill inte riktigt ge sig! Annars är det bara bra med oss :-)

2012-05-04 @ 22:53:32
URL: http://Sofiajblogg.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback