♥ Tyresta By

God morgon allihopa!
Jag känner att mitt bloggande har blivit lidande pga. det fina sommarvädret vi haft här, så nu tänkte jag göra ett inlägg eller två.

Häromdagen var vi på årets första picknick, det blev till Tyresta By. Vi gjorde mackor, packade med oss vattenmelon, dricka, kakor osv och åkte iväg.
Vädret var ju helt strålande och vi hade det jätte mysigt. Alla var glada och på gott humör.Har ni vart i Tyresta By nångång?
Det är jätte mysigt och fint där, där skulle jag vilja bo. Dom har inte så mycket djur där som dom brukade ha, nu finns det bara höns, tuppar, kaniner och hästar.
Barnen tyckte att det var jätte kul att kika på alla dock :)

Spring i ängen

Våran lilla Besoliina

Lite fikadags

Nu går vi till djuren!

Danilo & pappa

Vanessa matar hästen med gräs:)
Dom gapskrattade åt alla läten som hästen gjorde, haha..
Lilla blomplockaren

Nicole tar alltid så bra hand om sina småsyskon, vill alltid hålla dom i handen :)

Danilo & Jag

Åka flygplan på pappa är så roligt!

Sötfiorna


En härlig familjedag!
Fleeeeeer såna!


Kommentarer
Postat av: Cissi - äntligen 3 barnsmamma

Vilka söta klänningar tjejerna hade, vart har du hittat dem?

2012-05-29 @ 16:06:52
URL: http://nathaliesochleosmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback