Satu Svarar ♥ Jag & Andres ♥

Anonym om ♥ Today´s Music ♥:
Du skulle berätta om ditt förhållande i hemmet , hur du och din man träffades osv .. har väntat på detta inlägg länge nu eftersom jag följer din blogg dagligen och du hade sagt att du skulle göra det men behövde en påminelse :)

Hej du "Anonym"! Nu har du fått vänta tillräckligt, här kommer lite om mig & Andres:

Hur jag och Andres träfades?
Hmmm... vi lärde känna varandra när jag var 17 år och han stod dörrvakt på en restaurang där jag bodde. Mina syskon och föräldrar brukade gå till det här stället Andres jobbade på och på det viset började vi prata.
Vid den tiden var båda "upptagna". Tiden gick och jag var singel, Andres bytte jobb till O´Learys där jag hängde typ var och varannan helg, undrar varför, höhö.... ;)
Vi blev offficiellt tillsammans när jag var runt 21, skulle jag tro (?) Och vi flyttade ihop när jag var 23, förlovade oss nyårsafton -06- och gifte oss i mars -08-, och 4 barn efter det- here we are. :)

Måste bara fråga hur du menade med mitt förhållande i hemmet?


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback