Plask och kul på Torvalla

I fredags skrev jag ju att syrran frågade om Nicole och Vanessa skulle följa med henne och Dewin till Torvalla för att bada, Mummu skulle också med och titta.
Tjejerna fick bråttom med att hitta fram sina badkläder och sen bråkade dom om vem som skulle få bära väskan...
Dom (och lite jag också för den delen) var lite nervösa över hur Nicole skulle bete sig, för hon har vart lite avvaktande med att bada. Hon släppte lös förra gången när vi badade hela familjen, men innan dess har hon ju vägrat. Som sagt- dom här barnen slutar aldrig förvåna mig. Nu var hon som om hon alltid levt i vattnet! :)

Jag gav med Karo våran vattentäta kamera, så att hon kunde ta bilder i vattnet, här ser ni några av bilderna:

Vanessa

Dewin och Nicole hittade vatten skootrar =)


Tjejerna med moster i mellanbassängen


Dewin hoppar bomben!


Min lilla sötnos


Det gick också bra i bastun!
Alla finnar älskar väl bastu, right?


TACK Karo & Mummu att tjejerna fick följa med er!!! LOVE YOU!!!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

De va så lite så...

2012-03-19 @ 06:23:56
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback