Onsdagsmyyyys =)

Hellloooou!
Ligger i sängen och tittar på "världens sämsta mamma" på TLC och väntar på att Big Brother ska börja. Den är riktigt dålig i år, men jag tittar ändå för de kommer inte så mycket annat.

Puua är här och tittar på fotboll med Andres, skönt att barnen somnade innan han kom, annars hade det nog vart knepigt att få dom att somna! Höhö...

Jag har lite onsdagsmys här för mig själv med coca-cola och popcorn, men berätta det inte för ungarna!

Vi hörs imorgon kära läsare, sov så gott! 


Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Gott med mys..

Jag väntar oxå på Big Brother hehe..men håller med dig,inte lika bra i år men kollar endå..:-D

Ha en jättebra kväll



Mvh Camilla

2012-03-28 @ 22:02:01
URL: http://minstorafamilj.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback