Karolinska i Solna

Måndag idag, en ny vecka har kickat igång.
Om 13 dagar fyller mina två älsklingar Danilo & Jonathan 2 år. Helt gaaalet!

Just nu är Nicole på dagis och Jonathan är är på Karolinska sjukhuset med Andres.
Dom ska kolla upp knölen han har i armhålan.
Usch det är hemskt att inte veta vad det är! *orolig*
När han var på vårdcentralen sist så ville dom avvakta igen. Avvakta my as!
När Andres sa ifrån så föreslog dom att dom skulle ta proverna igen.
Det var bra att han satte ner foten där och sa att han vill bli skickad vidare, så idag åkte dom iväg till Karolinska i Solna för att ta ett prov på själva knölen... kanske göra ett ultraljud också.
Jag hoppas och ber så innerligt att det blir positiva svar!

Puua är här och håller oss andra lite sällskap, han försöker ge kaffe till Danilo i smyg.
Jag vill inte att dom ska dricka kaffe, för dom blir helt knasiga i magen och så vill jag ju att dom ska sova snart också... Men det går in i ena örat och snabbt ut från det andra på Puua.
Danilo sneglar snett på mig varje gång han blir erbjuden, bara för att kolla om jag ser, för han vet att jag inte vill att han ska dricka. Nu hör jag honom snörpla i sig kaffe och smaska, så avslöjad blir han ändå. men när jag tittar så vågar han inte smaka. Tur att Vanessa sitter och ritar där bredvid, hon rapporterar allt som händer till mig =)
Hahaha...

Skickar med en bild på min lilla klätterapa Vanessa som leker Madicken medans huset fortfarande stod kvar inne i Nicoles rum :)


Kommentarer
Postat av: Monica

Tur att du har en liten spion som kan skvallra!Håller tummarna att alla prover är bra!

2012-03-26 @ 12:10:24
Postat av: Anna Köhler

skönt att andres satte ner foten, jag har själv en knöl som sitter innanför låret, och våran vårdcentral säger som eran att avvakta

2012-03-26 @ 12:54:12
Postat av: Fia

Hoppas allt går bra och ni får veta vad det är!!!!!

2012-03-26 @ 13:23:52
URL: http://sofsan.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback