Hos doktorn...

Jonathan är hos läkaren. Igår upptäckte jag en ganska så stor knöl under i armhålan på honom som vi ville titta upp. Andres åkte till drop-in vårdis med honom, och dom gav oss en tid till doktorn. Dom hann komma hem och äta mat, sen var det ju tänkt att Jonathan skulle hinna sova lite också, men han var inte direkt med på det.
han sjöng i sitt rum och drog ut kläder från byrån som står vid sängen, kastade ner alla gosedjuren och sånt kul- så han hann inte sovca förrän det var dags för dom att åka tillbaka.
Så fort dom satte sig i bilen så ringde Andres och sa att han sover! Hahah.. envis liten krabat.

Nu ringde Andres precis och rapporterade läget:
Dom väntar på att ta blodprov från armvecket. Ååh, stackars lill smurfen! Hoppas att det går bra och att han inte får alltför ont! Snart ringer dom nog igen...

Min syster Karo är också på vårdcentralen nu. Hon har haft feber i snart 2 veckor, ont i huvudet och fått antibiotika som inte har hjälpt heller.... Stackarn... Hon måste bli frisk, för på fredag ska hon flyga till Tyskland och gå på skönhetsmässa (med jobbet). Nu fick jag ett SMS från henne att läkarna ska skicka henne till Huddinge för undersökning. Come ooon, nu räcker det, alla måste bli friska nu!
Krya på Dig!

Igår var jag hos det mindre roliga gyn... För att göra det hela kort så har jag haft konstiga blödningar, fast jag äter p-piller. Jag fick Provera utskrivet som jag började äta idag, det ska göra så att mina blödningar ska bli regelbundna....
Min kropp spelar mig ett spratt just nu, jag fattar ingenting.
Gyn sa att mitt huvudvärk kan bero på mina piller och stress och att därför har jag hormonrubbningar och detta ska sätta igång min mens? (OBS! Jag är ej gravid)
Nu återstår det att se om huvudvärken går bort och om allt blir regelbundet...
Börjar få lite flashbacks från när vi började försöka bli gravida med Nicole och hela min kropp strulade med mens och ägglossningar. Men det ska väl inte göra det när man äter p-piller?
Äch, jag vet inte. Har känt mig extra stressad nu på sista tiden och då påverkas tydligen allting.


Kommentarer
Postat av: Katrin

Hej!



Jag har varit hos Gyn idag! Och jag har satt in en hormonspiral, ska bli spännande och se hur kroppen reagera på det. Jag har inte ätit p-piller på säkert 6 år och jag var inte så förtjust idet, jag blev grinig och gick upp i vikt.



Vi är oxå sjuka fram och tillbaka. =( såå tråkigt, men nu hoppas jag att vi bli friska!

Hoppas det går bra med lilla Jonatan!

Kram på er alla!

2012-03-07 @ 15:54:40
URL: http://mollieleia.blogg.se/
Postat av: Taru

Hur gick det för Jonathan? Kramis

2012-03-07 @ 19:22:03
Postat av: Katrin

Hej igen!

De senaste åren han vi kört med kondom faktiskt, men nu slipper vi det! Kanske bli lite mer mys känsla nu=)

Kram

2012-03-07 @ 20:36:58
URL: http://mollieleia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej! Hur har det gått med Jonathan, fick ni nåt svar?



Mm, förstår att han blev glad.. jag vill också ha nybakat bröd=)



Jag har inte godkänt din kommentar utan jag mejlar dig nån dag så kan jag berätta lite mer privat om det. Men tack, alltid kul när du skriver=)



Ha det så bra, Kramar



2012-03-07 @ 21:19:55
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Helena

Hoppas det gick bra hos läkaren för Jonathan och att det inte är nå allvarligt.

Kram

2012-03-08 @ 23:32:01
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback