Föräldramöte

Ikväll var jag och syrran på föräldramöte på Nicole och Dewins dagis.
Mitt första föräldramöte ever!
Dom hade tagit fram projektorn där dom visade upp bilder på vad barnen gjort under hösten och vintern, berättade om planer och vad dom ska göra och målsättningar och så vidare.

Karo lämnade Felicia och Dewin här, och Puua kom hit och gjorde Andres sällskap här hemma.

Tänk att det redan är torsdag imorgon? Galet va veckorna går fort.

Lill-Smurfen Jonathan på bushumör!


Nicole och Puua. Ja-a, vad ska man säga om deras relation. Dom retar sig på varandra jämt.
Häromdagen när Puua var hos oss och det var dags för lunch går Puua förbi lungt för att hämta lite kaffe, då suckar Nicole och säger till honom:
 "Nä du Puua. Jag tycker faktiskt att du ska gå hem nu, för jag vill ha lite lugn och ro."
Puua höll på att tappa hakan och jag skrattade nästan på mig, hahahaa...

Ändå älskar hon honom, och hon älskar att busa med honom, och ännu mer älskar hon att retas med honom, hahaha..

Sen blev hon jätte arg på Puua för att han knöt ihop hennes strumpbyxor...


Puua & våran lilla Troll-Bessa


Dani & Pappa


Lek i Jonathans rum..



Jajuste jag rensade i alla barnens rum, kastade trasiga leksaker och gjorde fint och rent.
Och så möblerade jag om i Nicoles rum.

Hur mår ni alla därute?
Längtar ni efter sol och värme lika mycket som jag?

Nu ska jag gå och trösta Jonathan som står för konsert just nu. Tidigare var det Danilo, han ville inte alls sova utan flaskan, men sen gav han upp. Nu har Jonathan sovit en timme och vaknade nu. Greate.

P.S
Imorgon kommer Jonathans svar på blodproven som läkarna tog idag.


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hoppas att blodproverna är bra!



Sv Vi planerar inte barn just nu, det är rätt tufft nu egentligen. Rasmus är 27mån, Jonathan 13 månader och Noah 3 månader. Jag har en kraftig övervikt att ta hand om (har gått ner 20kg sen nyår, har 40kg kvar att gå ner) så jag känner att jag gärna tar tag i det innan nästa graviditet.

Så nja... nästa år kanske det är dags att tänka på nästa :D

2012-03-07 @ 23:16:02
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Sweetie

Haha va kul att du kallar han för lillsmurfen!! Det Hr kallat Issy för sen hon kom till världen :)

2012-03-07 @ 23:31:02
Postat av: Emma

Nope, ingen vår här inte=( Idag hade snön besökt oss igen så nu lär nog den lilla blomman inte överleva hehe.



Magen mår bra vad jag vet! Var på första bm besöket igår o de gick fint fint.



Längtar tills man kan känna de lilla livet , då är man inte lika orolig ju o undrar om den fortfarande lever.

kram

2012-03-08 @ 06:38:00
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad olik sig Vanessa blir med utsläppt hår... :)

Och underbar kommentar av Nicole. Hihi.

Kram från Söderhamn

2012-03-08 @ 23:47:00
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback