Tandvärk!

Sitter i väntrummet hos tandläkaren...
Har haft ont i en tand i 4 dar nu. Jag vet, jag veet att jag skulle ha tagit tag i det här månader sedan (har tappat en stor lagning) men man prioriterar inte dig själv riktigt. Och nu får man lida av det, haha..

Natten till idag hade jag skitont, därför sitter jag här nu. Jag hoppas, hoppas att jag slipper rotbehandling!!!!
Har aldrig gjort det, men jag har hört skräckhistorier om det, och det låter verkligen inte inte så lockande.

Fick ringa in en trött Mummu hem till oss för att sitta barnvakt så länge, hon stannade ju kvar på studentfesten igår när vi hade åkt hem. Hihi...

Wish me luck!!!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback